۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۵

شرکت سیج راهکار مدیریت ارتباط با مشتری خود را به روز کرد

ایتنا- راهکارهای نرم‌افزاری جدید سیج، به کسب و کارهای کاربر کمک می‌‏کند هوشمند‌تر و سریع‏‌تر عمل کنند و کار جمعی خود را نیز تقویت کنند.
شرکت سیج راهکار مدیریت ارتباط با مشتری خود را به روز کرد


شرکت سیج اعلام کرده است راهکار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خود را به روز کرده و قابلیت‏‌هایی بدان افزوده است که نیازهای دائم‏‌التغییر کسب و کار‌ها را برآورده می‌‏کند. سیج یکی از مهم‌ترین عرضه‏‌کنندگان راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری برای کسب و کارهای کوچک و متوسط در جهان است. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب‏‌سایت marketwired، شرکت سیج از عرضه نسخه جدید راهکار تحت پردازش ابری مدیریت ارتباط با مشتری خود که Sage CRM R۱ ۲۰۱۳ نام دارد، خبر داده است. 

نسخه جدید این راهکار‌ها دارای قابلیت‏‌های جدیدی در زمینه ابزارهای اجتماعی، کار جمعی و همراه است. نسخه جدید این راهکار طوری طراحی شده است که به کسب و کارهای کاربر کمک می‌‏کند هوشمند‌تر و سریع‏‌تر عمل کنند و کار جمعی خود را نیز تقویت کنند. 

بر اساس این گزارش، نسخه جدید راهکار شرکت سیج سازگاری بیشتری با ابزارهای همراه یافته است. یکی از ابزارهای جدیدی که به این راهکار افزوده شده است سیلز لیت (Sales Lite) نام دارد که برای کاربران گوشی‏‌های آیفون طراحی شده است. 

ابزار دیگری به نام سیلز ترکر (Sales Tracker) نیز برای کمک به کاربران ویندوز ۸ به این راهکار افزوده شده است. 

شرکت سیج در نسخه جدید راهکار مدیریت ارتباط با مشتری خود قابلیت‏‌های مرتبط با کار جمعی را نیز ارتقا داده است. استفاده از سبک و ویژگی‏‌های شبکه اجتماعی یامر (Yammer) مایکروسافت از جمله قابلیت‏‌های جدیدی است که به این راهکار افزوده شده است و به تیم‏‌ها و گروه‌‏های مختلف یک کسب و کار کمک می‌‏کند کارهای تیمی و جمعی خود را به شیوه موثرتری پیش برند. 

گفتنی است هم‏‌اکنون ۱۴ هزار کسب و کار کوچک و متوسط در سراسر جهان از راهکار مدیریت ارتباط با مشتری شرکت سیج استفاده می‌‏کنند. این شرکت در حال حاضر ۱۳ هزار و ۳۸۰ نفر را در استخدام خود دارد که در ۲۴ کشور جهان فعالیت می‌‏کنند. تعداد مشتریان سیج در سراسر جهان از مرز ۶ میلیون نفر نیز گذشته است.
کد مطلب: 27857
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام