۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۳

مدیرعامل جدید اپل، میزبان دومین سالگرد درگذشت مدیرعامل قبلی اپل

ایتنا - "تیم کوک" طی مراسم بزرگداشت جابز گفت، او پشتوانه اصلی شرکت اپل بود و آنچه را از خود برجا گذاشت که به معنی واقعی کلمه می‌توانست بسازد.
مدیرعامل جدید اپل، میزبان دومین سالگرد درگذشت مدیرعامل قبلی اپل


"تیم کوک"(Tim Cook) مدیرعامل اپل در دومین مراسم سالگرد درگذشت "استیو جابز"(Steve Jobs) موسس و مدیرعامل اسبق اپل دیدگاه‌های خود را در مورد آینده این شرکت مطرح کرد و پیام‌هایی را در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر نمود.


به گزارش ایتنا، کوک علاوه بر بزرگداشت جابز و اعلام برنامه‌های کلی خود، از این طریق نشان داد که توئیتر را یک شبکه اجتماعی همگانی و کاربردی می‌داند و از طریق آن با مردم ارتباط برقرار می‌کند.

لازم به ذکر است که این اتفاق تفاوت میان کوک و جابز را نشان می‌دهد.
در حالی که استیو جابز فردی درون‌گرا بود و افراد نزدیک به خود را ملاقات می‌کرد، کوک معمولا سعی می‌کند از طریق شبکه‌های اجتماعی با مردم ارتباط برقرار کند و به نحوی بین آنها باشد تا بر محبوبیت خود بیافزاید.

"تیم کوک" طی مراسم بزرگداشت جابز گفت: «او پشتوانه اصلی شرکت اپل بود و آنچه را از خود برجا گذاشت که به معنی واقعی کلمه می‌توانست بسازد. روح همیشه در شرکت اپل زنده خواهد ماند و این شرکت را ترک نخواهد کرد. ما یاد و خاطره او را با افتخار زنده نگاه خواهیم داشت و طرز فکر او را در رویه خود دنبال خواهیم کرد. هیچ ادای احترامی بالاتر از این نخواهد بود که یاد او همواره زنده بماند. من می‌دانم او به حضور تمامی شما افتخار خواهد کرد.»

کوک همچنین اظهار داشت که برگزاری مراسم سالگرد درگذشت جابز به شرکت اپل یادآوری خواهد کرد که باید مسیر اصلی خود برای حرکت به جلو را گم نکند و رضایت کاربران را اولویت اصلی خود قرار دهد.

البته باید توجه داشت که برخلاف صحبت‌های کوک، شرکت اپل این روزها روح جابز را گم کرده و تفکرات او را در گذشته خود جا گذاشته است.
همین مسئله موجب شده که طی یک سال گذشته به میزان قابل ملاحظه از محبوبیت گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی این شرکت در بازار جهانی کاسته شود.
 
کد مطلب: 27847
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام