۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۹

حضورهمراه اول با شعار «يه همراه معتبر» در ايران تلكام

ایتنا - بزرگ‌ترین حضور نمایشگاهی در چهاردهمین نمایشگاه صنایع مخابرات و اطلاع رسانی - ایران تلکام ۲۰۱۳- با زیر بنای غرفه‌سازی حدود سه هزار متر مربعی، از آن همراه اول است.


بزرگ‌ترین حضور نمایشگاهی در چهاردهمین نمایشگاه صنایع مخابرات و اطلاع رسانی - ایران تلکام ۲۰۱۳- با زیر بنای غرفه‌سازی حدود سه هزار متر مربعی، از آن همراه اول است.

به گزارش ایتنا از اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، در نمايشگاه ايران تلكام امسال، اپراتور اول با شعار «یه همراه معتبر»، به همراه شركت هاي مرتبط و همكار، در سالن اختصاصي شماره ۷، آخرين محصولات و خدمات نوين خود را عرضه مي‌كند.

طبق اين گزارش امسال پنجمین سالي است كه همراه اول در نمايشگاه ايران تلكام با سالنی مستقل، حضور دارد. همراه اول در تلکام ۲۰۱۳، با شعار «يه همراه معتبر» با رويكرد ارائه خدمات جديد و گسترش بازارهاي جديد، در اين نمايشگاه حضور مي يابد.

در نمايشگاه امسال، همراه اول با برپایی يك نمونه از فروشگاه‌های زنجیره‌ای خود، علاوه بر نمایش فروش محصولات مرتبط با تلفن همراه، خدمات ويژه‌اي به مشتركين ارائه مي كند.
از ديگر برنامه هاي اپراتور اول، باندلينگ يك گوشي هوشمند در كلاس جهاني با سيم كارت هاي همراه اول است كه بناست این بسته با شرایط ویژه بصورت نقد و اقساط به علاقه مندان عرضه شود.

شركت ارتباطات سيار ايران همچون سنوات گذشته براي رفاه حال خبرنگاران در سالن خود، «اتاق خبر» در نظر گرفته است. همچنين مديران اين اپراتور در روزهاي نمايشگاه با مصاحبه هاي اختصاصي و حضور در نشست هاي خبري، پاسخگوي رسانه ها در اتاق خبر خواهند بود.
در ايران تلكام ۲۰۱۳، همراه اول علاوه بر سرویس های فعلی، با ۱۵ سرويس کاملاً جديد و منحصر بفرد، به استقبال بازديدكنندگان مي رود.
همچنين ارائه بيش از ۱۰۰۰ سرويس پيامكي، ۱۰سرويس جديد بر بستر MMS، معرفي سرويس پنجره و ابر همراه اول، معرفي ۶ نرم افزار كاربردي جديد و ارائه بيش از ۱۲۰۰۰ آواي انتظار جديد، از ديگر برنامه‌هاي اپراتور اول در نمايشگاه است.

نمایش یک دستگاه خودرو قشقایی به عنوان یکی از ۱۲ خودرو اهدایی به برندگان جشنواره تابستانه همراه اول در نمایشگاه امسال، از دیگر برنامه های این اپراتور در ایران تلکام ۲۰۱۳ است.
همراه اول در عرصه خدمتگذاري به مشتركين سازماني و شركتي نيز گام برداشته است. به همين منظور، «همراه اول كسب و كار» با رسالت «سرآمدي در ارائه خدمات و محصولات ارزشمند براي سازمان و شركت‌ها» ايجاد شده است. اين محصولات و خدمات شامل سيم‌كارت سازماني، صندوق پيامك سازماني، آواي انتظار سازماني، شبكه خصوصي مجازي موبايل، خدمات صندوق پيام صوتي، پخش سلولي، USSD ، بسته هاي ديتاي سازماني و ... است كه در نمايشگاه ايران تلكام امسال به مشتريان شركتي ارائه خواهد شد.

عرضه سیم کارت دانشجو و معرفي بخش هاي ديگري نظير مسؤوليت اجتماعي(CSR)، رعایت الزامات تشعشع، تعالي سازمان، نظرسنجي، بازي و سرگرمي، از دیگر برنامه هاي اپراتور اول در نمايشگاه امسال است.

اپراتور اول در «نمايشگاه ايران تلكام۲۰۱۳» در سالن اختصاصي ۷، در مساحتي بالغ بر دو هزار و ۸۰۰متر مربع (فضاي داخل سالن و فضاي باز) همراه با شركت هاي مرتبط و همكار غرفه دارد كه کماکان بزرگترين حضور در نمايشگاه تلکام است.
همچنين علاقمندان مي توانند از روز آغاز نمايشگاه صفحه ويژه اين رويداد بزرگ مخابراتي كشور را در پرتال همراه اول به نشاني www.mci.ir مشاهده كنند.
گفتني است جزییات بیشتر از حضور نمایشگاهی همراه اول، بتدریج در روزهای آینده منتشر می شود.

کد مطلب: 27593
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام