۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۸

برآورد درآمد ۵. ۱ میلیارد دلاری برای آفیس ۳۶۵

ایتنا- یکی از مدیران ارشد مایکروسافت، درآمد حاصل از مشترکان آفیس را به کوه یخی شناور تشبیه کرده که فقط بخشی از آن پیداست.
برآورد درآمد ۵. ۱ میلیارد دلاری برای آفیس ۳۶۵


مایکروسافت برآورد کرده است درآمد سالانه حاصل از فروش خدمات پردازش ابری آفیس ۳۶۵ این شرکت به مرز ۵. ۱ میلیارد دلار برسد. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب‏‌سایت zdnet، شرکت مایکروسافت بر مبنای عملکرد کنونی بخش آفیس ۳۶۵ پیش‌‏بینی کرده است درآمد حاصل از آن در کل سال به ۵. ۱ میلیارد دلار برسد. 


کوین ترنر، یکی از مدیران ارشد مایکروسافت گفته است در سال مالی ۲۰۱۳ تعداد مشترکان آفیس ۳۶۵ بیش از ۳۵۰ درصد رشد داشته است. 
وی رشد درآمدی حاصل از این بخش را به یک کوه یخی شناور بر روی آب تشبیه کرده است که فقط بخشی از آن پیداست. 

ترنر همچنین گفته است شرکت مایکروسافت در حال گذار از مرحله فروش محصولات نرم‌‏افزاری به مرحله عرضه خدمات پردازش ابری است. 
وی عملکرد مایکروسافت در بخش آفیس ۳۶۵ را یکی از نشانه‌‏های موفقیت مایکروسافت در این گذار دانسته است. 

به گفته ترنر، آفیس ۳۶۵ از جمله خدماتی است که به دقت زیر نظر تحلیل‏گران وال استریت است. هم‏‌اکنون بسیاری از تحلیل‏گران معتقدند مایکروسافت باید این خدمات را وارد پلت‏فرم‌‏های اندروید و آی او اس کند و با درآمد حاصل از آن کاهش درآمدهای بخش ویندوز در آینده را جبران کند. 

ترنر معتقد است مایکروسافت از جمله شرکت‌‏هایی است که مرحله گذار از فروش محصولات نرم‌‏افزاری به عرضه خدمات پردازش ابری را با موفقیت طی می‌‏کند، هر چند که هنوز کارهای انجام‏ نشده زیادی در این راه دارد. 

گفتنی است هم‌‏اکنون بسیاری از شرکت‌‏های عرضه‏‌کننده نرم‌‏افزارهای کسب و کار در حال گذار به سمت عرضه این نرم‏‌افزار‌ها در محیط پردازش ابری هستند. فشارهای ناشی از شرایط اقتصادی و قابلیت‏ فناوری‏‌های جدیدی مثل پردازش ابری، ابزارهای همراه، داده‌‏های کلان و تحلیل‏گر‌ها از جمله دلایل این گذار هستند.
کد مطلب: 27592
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام