۴
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۹
به زودی

دبیر شورای عالی فضای مجازی تغییر می‌کند

ایتنا - واعظی: پهنای باند ما ظرف مدت کوتاهی افزایش پیدا خواهد کرد.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تشریح اقدامات این وزارتخانه برای افزایش پهنای باند و سرعت اینترنت در کشور گفت: درباره انتصاب دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی توضیحاتی ارایه کرد.


به گزارش ایتنا محمود واعظی در گفت‌وگو با مهر درباره پاسخ به این سوال که فرد مورد نظر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای شورای عالی فضای مجازی کیست و تا چه زمانی معرفی خواهد شد، اظهار داشت: این موضوع در اختیار رئیس جمهور است.

وی افزود: ما پیشنهادات خود را ارائه کردیم و در حال حاضر دکتر روحانی در حال بررسی تعداد افراد جدیدی برای واگذاری مسئولیت شورای عالی فضای مجازی به آنها است.

واعظی در خصوص اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره فیس‌بوک برخی وزیران دولت، گفت: کارگروهی در این زمینه تشکیل شده و موضوع را بررسی می کند، پس از به نتیجه رسیدن گزارشی به رئیس جمهور ارایه خواهند کرد.

وی درباره قولی که به مردم مبنی بر افزایش پهنای باند و سرعت اینترنت داده بود نیز تصریح کرد: قولی که داده بودم این است که پهنای باند ما ظرف مدت کوتاهی افزایش پیدا خواهد کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ادامه داد: وقتی پهنای باند افزایش پیدا کرد به نفع کسانی خواهد بود که در نوبت بودند تا اینترنت دریافت کنند. 
 
وی با اشاره به اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای افزایش سرعت اینترنت در کشور نیز عنوان کرد: برای افزایش سرعت عمومی طرحی را تحت شبکه ملی اطلاعات داریم که بعد از اجرای آن سرعت ها افزایش پیدا خواهد کرد. 
 
 
کد مطلب: 27555
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
بابا سرعت اینترانت میخوایم صد سال سیاه افزایش پیدا نکنه. چرا متوجه نیستید؟ سرعت اینترنت بین المللی رو ما از شما میخواهیم افزایش بدید.
sirus
feedback
United States
قیمت رو کاهش بدید بابا.
feedback
جون هر کسی دوست دارید این مهدی نمیدونم چی چی بهابادی رو عوض کنید. کشت ما رو با این فیلترینگش
فرشاد
feedback
Iran, Islamic Republic of
صحبتی که شده بود رسوندن پهنای باند از حدود 73 گیگا بیت در ثانیه به حدود 93 گیگا بیت بر ثانیه بوده که این افزایش به هیچ عنوان نه قادره قیمت رو بشکنه و نه کیفیت رو بالا ببره. چیزی که کشور احتیاج داره یه چیزی حدود 770 گیگابیت بر ثانیه (اینترنت نه شبکه ملی) هستش.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام