۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۹

سیستم‌های خدمات درمانی ابری می‌شوند

ایتنا- مدیران می‌گویند پتانسیل موجود در ابرها، از یک جزیره اطلاعاتی فراتر می‌رود و می‌توان اطلاعات پزشکی را به راحتی رد و بدل کرد.
سیستم‌های خدمات درمانی ابری می‌شوند


بررسی جدید انجام شده توسط مرکز Covisint نشان داد، ۵۸ درصد از ۵۰ مدیر بر‌تر مراکز بهداشتی و درمانی بر تبادل اطلاعات پزشکی به صورت آنلاین تاکیددارند. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت modernhealthcare، بیمارستان‌ها، پزشکان و دیگر عرضه‌کنندگان خدمات بهداشتی و درمانی میلیارد‌ها دلار هزینه کردند تا بتوانند سیستم‌های ذخیره‌سازی سوابق الکترونیکی پزشکی (EMR) را راه‌اندازی کنند و دیگر فناوری‌های موجود در این زمینه را به کار گیرند. 

سیستم‌های ذخیره‌سازی سوابق الکترونیکی بیمار که می‌توانند از طریق شبکه‌های ایمن رد و بدل شوند امکان ایجاد نسخه‌های تکراری را از بین می‌برند، کیفیت خدمات پزشکی را ارتقا می‌دهند، امکان بستری مجدد بیمار را به حداقل می‌رسانند و مراقبت از بیماری‌های مزمن را در بالا‌ترین سطح دنبال می‌کنند. 

«تیم بوش» (Tim Busche) مدیر بازاریابی خدمات درمانی مرکز Covisint در این خصوص گفت: «مدیران اطلاعاتی در مراکز بهداشتی و درمانی بر این باورند که پتانسیل موجود در خدمات پردازش ابری از یک «جزیره اطلاعاتی» هم فرا‌تر می‌رود و ابزارهای کاربردی و آسانی را ارایه می‌دهد که به واسطه آن‌ها می‌توان به صورت ایمن اطلاعات پزشکی را رد و بدل کرد». 

او در ادامه اظهار داشت: «بخش اعظم مدیران اطلاعاتی در مراکز پزشکی جهان اعلام کردند که قصد استفاده از خدمات پردازش ابری را دارند و می‌خواهند اطلاعات حساس خود را از این طریق مورد استفاده قرار دهند. 

این افراد اعلام کرده‌اند که با انجام سرمایه‌گذاری‌های گسترده قصد دارند فعالیت‌های خود را به سیستم‌های پردازش ابری انتقال دهند». 

طبق بررسی‌های صورت گرفته، در حال حاضر یک‌سوم سوابق الکترونیکی پزشکی فاقد سیستم مدیریت عمومی بهداشتی و درمانی هستند و با توجه به اینکه روی سیستم‌های پردازش ابری ارایه نمی‌شوند، استفاده از آن‌ها بسیار دشوار است.
کد مطلب: 27489
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام