۲
۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۱۸

مجید صدری مدیر عامل رایتل شد

ایتنا - به گزارش ایتنا این انتصاب در پی تحولات جدید این اپراتور و به منظور ایجاد تحرک و خروج از وضعیت فعلی صورت گرفته است.


سيد مجيد صدري مدیر عامل شرکت صبانت و رییس کمیسیون اینترنتی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران به عنوان مدير عامل جديد اپراتور رايتل انتخاب شد.

به گزارش ایتنا این انتصاب در پی تحولات جدید این اپراتور و به منظور ایجاد تحرک و خروج از وضعیت فعلی صورت گرفته است.

مجید صدری که دارای مدرک مهندسی كامپيوتر نرم‌افزار از دانشگاه شهيد بهشتي است، سوابقی چون:
مدير كل مشتركين و متقاضيان ديتا در شركت ديتا
مدير كل پشتيباني فني ديتاي شركت مخابرات استان تهران
مدير كل نظارت بر سرويسهاي ارتباطي در سازمان تظيم مقررات وارتباطات راديويي
مشاور مدير عامل شركت مخابرات استان تهران
مشاور رئيس مركز تحقيقات مخابرات ايران
مشاور رياست سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي
مدير عامل شركت پايانه هاي داده هاي نوين
مشاور شركت شمس تامين (اپراتور سوم )
مدير عامل شركت نداگستر صبا(صبانت )
و نیز رییس کمیسیون اینترنتی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران
را در کارنامه خود دارد.
کد مطلب: 27463
نام شما
آدرس ايميل شما


علی
feedback
استیو جابز را هم نبش قبر کرده و بیاورند کاری برای این اپراتور نیمه جان و معلول نمی تواند انجام دهد
feedback
Iran, Islamic Republic of
امروز رايتل با يه شماره زنگ زد بهم و گفت سيم كارت نسل سوم رو آيا مي خواهيد ؟ و كلي توضيح داد. گفتم يك ساعت ديگه تماس بگيريد تا بگم
سايت رايتل رو چك كردم و تو قسمت مرکز خدمات مشتریان رایتل با 3تا مركز تهران كه شماره داشتن تماس گرفتم هيچكدوم ورنداشتن، خانوم دوباره زنگ زدن من گفتم خدماتتون از الان معلومه چه شكلي هستش و هس اصرار كه نه ما خدماتمون خوبه شما فقط با همين شماره كه افتاده تماس بگيريد و من گفتم كه نه راستيتش دلسرد شدم، و برگشتن گفتن شما از اولشم معلوم بود مشتري نيستي و روم قطع كردن
واقعا متاسفم كه طرز برخورد با مشتري رو بلئ نيستن .....
سعي مي كنم اين پيغام رو همه جا منتشر كنم كه همه بدونن جايي كه قراره ازش سيمكارت بخرن با مشتري چجوري برخورد ميكنه
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام