۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۱

گام بلند اینتل در دنیای رایانه‌، تبلت و تلفن‌های همراه

ایتنا- Broadwell نام اولترابوک با قدرت باتری بیشتر نسبت به مدل‌های دیگر و البته گام بلند این شرکت در دنیای موبایل و تبلت‌ها است.
گام بلند اینتل در دنیای رایانه‌، تبلت و تلفن‌های همراه


شرکت اینتل، اولترابوک جدید مبتنی بر پردازنده ۱۴ نانومتری Broadwell، مدل مفهومی از چند رایانه پوشیدنی و مدل جدید و کم‌ مصرف پردازنده SoC را به همراه چند تلفن‌ همراه به نمایش گذاشت.



به گزارش ایتنا از فارس به نقل از زد دی نت، شرکت اینتل از محصولات جدیدی رونمایی کرد تا به واسطه آن‌ها بتواند در دنیای تلفن‌های همراه، رایانه‌های لوحی و رایانه‌های شخصی فوق‌باریک گام‌های جدید بردارد.

از این محصولات در کنفرانس سالانه Intel Developer Forum در شهر سانفرانسیسکو رونمایی شد و شرکت اینتل طی آن اولترابوک جدید مبتنی بر پردازنده ۱۴ نانومتری Broadwell، مدل مفهومی از چند مدل رایانه پوشیدنی و مدل جدید و کم‌مصرف پردازنده SoC را به همراه چند تلفن‌همراه با قابلیت پشتیبانی از خدمات شبکه مخابراتی LTE به نمایش گذاشت.

"برایان کرزانیچ"( Brian Krzanich) مدیرعامل اینتل در این خصوص گفت: «استراتژی ما بسیار ساده است. طرح اصلی ما در تمام سیستم‌های رایانه‌ای قابلیت استفاده دارد».

در این مراسم کرزانیچ، اولترابوک جدید مبتنی بر پردازنده Intel Core Haswell-Y را با قابلیت مصرف بسیار کم انرژی به نمایش گذاشت.

در بخش تبلت‌ها مدیرعامل شرکت اینتل از بیش از ۲۰ رایانه لوحی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید و ویندوز ۸ که با پردازنده‌ جدید Bay Trail Atom SoC در کارخانه‌های مختلف ساخته شده بودند رونمایی کرد.

در بخش تلفن‌های همراه نیز از گوشی‌های هوشمندی رونمایی شد که بر اساس پردازنده‌های ۲۲ نانومتری SoC ساخته شده بودند و عمر باتری آن‌ها نسبت به گوشی‌های مبتنی بر پردازنده‌های کنونی اینتل ۵۰ درصد افزایش یافته بود.
کد مطلب: 27446
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام