۰
plusresetminus
شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۰

گوگل ایمیل‌ را می‌خواند و بعد به گیرنده می‌رساند؟!

ایتنا- اتهام جاسوسی این‌بار به گوگل وارد شده است! می‌گویند گوگل قبل از اینکه ایمیل‌ها به مقصد برسند، آنها را می‌خواند!
گوگل ایمیل‌ را می‌خواند و بعد به گیرنده می‌رساند؟!



وقتی نامه ای را به اداره پست می فرستید انتظار دارید تا نامه شما به مقصد و آدرسی که نوشتید فرستاده شود.حال تصور کنید پست چی قبل از اینکه نامه شما را به مقصد برساند، آن را باز کرده و بخواند و بعد در نامه را چسب زده و سپس آن را ارسال کند، این دقیقا چیزی است که به گفته سازمان Consumer Watchdog برای ایمیل‌هایی که به مقصد آدرسهای جی میل فرستاده می‌شود، رخ می دهد.



به گزارش ایتنا از ایسنا، سازمان مذکور از طرف کاربران اینترنت از گوگل در دادگاه کالیفرنیا شکایت کرده و قرار است ۵ سپتامبر خانم لوسی کوه - قاضی دادگاه سن خوزه - به این اتهام رسیدگی کند.


جان سیمپسون - مدیر بخش دفاع از حریم خصوصی کاربران - می گوید گوگل سرانجام قبول کرده که برای حریم خصوصی افراد ارزشی قائل نیست. به گفته وی وکلای گوگل تاکید کرده‌اند که ارسال کنندگان ایمیل به مقصد اکانت‌های جی میل نباید انتظار حفظ حریم خصوصی را داشته باشند. بدین ترتیب مردمی که به حریم خصوصی اهمیت می دهند نباید با جی میل کار کنند.


اما دلیلی که گوگل دست به چنین کاری می زند چیست؟ ظاهرا سیستم تیلیغاتی گوگل روی جی میل بدین صورت تعریف شده که ایمیل را خوانده و متناسب با آن می فهمد چه تبلیغاتی را برای کاربر دریافت کننده و ارسال کننده ایمیل باید بفرستد.


بر اساس گزارش کانسیومر واچ داگ، بیزینس اینسایدر باید تا پنجم سپتامبر منتظر شد تا مشخص پرونده شماره ۵:۱۳-md-۰۲۴۳۰-LHK ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر به وقت کالیفرنیا نزد قاضی کوه چه سرانجامی پیدا می کند؟
کد مطلب: 27327
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام