۰
plusresetminus
دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۲

حمایت وزیر ارتباطات از تشکل‌های صنفی رایانه

ایتنا- واعظی می‌گوید رویکرد وزارت ارتباطات، بهبود روش‌های حمایتی از بخش خصوصی، تشکل‌های صنفی و کارشناسان مجربICTخواهد بود.
حمایت وزیر ارتباطات از تشکل‌های صنفی رایانه


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برحمایت مستقیم از تشکل‌های صنفی ICT تاکید و اعلام کرد که ازحضور نمایندگان سازمان نظام صنفی رایانه‌یی، در شورای راهبری وزارت ارتباطات بهره خواهد برد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، محمود واعظی با تاکید براینکه اعتقاد راسخی به حضور و نقش آفرینی تشکل‌های صنفی ICT در این وزارتخانه دارد، گفت: رویکرد وزارت ارتباطات در ساختار جدیدش، بهبود روش‌های حمایتی از بخش خصوصی، تشکل‌های صنفی و کارشناسان مجربICT است و در اجرای برنامه‌ها، هرگز به دنبال تصدی‌گری نخواهیم بود.


وزیر ارتباطات همچنین به روابط عمومی این سازمان گفت: قطعا در شورای راهبری این وزارتخانه از حضور بخش خصوصی و از نمایندگان تشکل‌های صنفی هم‌چون سازمان نظام صنفی رایانه‌ای بهره خواهیم برد.


حمایت وزیر ارتباطات از تشکل‌های صنفی رایانه در حالی است که معاون اول رئیس جمهوری در مراسم معارفه محمود واعظی، به حضور قدرتمند سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به عنوان فراگیرترین تشکل خصوصی ICT اشاره کرد.

اسحاق جهانگیری با بیان اینکه بخش خصوصی قدرتمند درحوزه فاوا می‌تواند بزرگترین فضای کسب و کار را رقم زند، گفت: خوشبختانه بخش خصوصی قدرتمندی درحوزه فناوری اطلاعات کشور فعال است و بیش از ۹۸۰۰ عضو، تحت پوشش این سازمان مردم‌نهاد قرار دارند. این شرکت‌ها می توانند با حمایت دولت، بزرگترین فضای کسب و کار را در کشور ایجاد کنند.

جهانگیری تاکید کرد برای افزایش اشتغال در کشور باید به شدت روی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کار کنیم و قطعا وزارت ارتباطات، برای تحقق این امر نقش کلیدی دارد.
کد مطلب: 27309
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام