۰
plusresetminus
يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۴

حمایت وزیر ارتباطات از تشکل‌های صنفی حوزه آی.تی

ایتنا - واعظی: قطعا در شورای راهبری این وزارتخانه از حضور بخش خصوصی و از نمایندگان تشکل‌های صنفی همچون سازمان نظام صنفی رایانه‌ای بهره خواهیم برد.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برحمایت مستقیم از تشکل‌های صنفی ICT تاکید کرد.

به گزارش ایتنا محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، اعلام کرد که ازحضور نمایندگان این سازمان، در شورای راهبری وزارت ارتباطات بهره خواهد برد.

واعظی با تاکید براینکه اعتقاد راسخی به حضور و نقش آفرینی تشکل‌های صنفی ICT در این وزارتخانه دارد، گفت: رویکرد وزارت ارتباطات در ساختار جدیدش، بهبود روش‌های حمایتی از بخش خصوصی، تشکل‌های صنفی و کارشناسان مجربICT است و در اجرای برنامه‌ها، هرگز به دنبال تصدی‌گری نخواهیم بود.

وزیر ارتباطات خاطر نشان کرد: قطعا در شورای راهبری این وزارتخانه از حضور بخش خصوصی و از نمایندگان تشکل‌های صنفی همچون سازمان نظام صنفی رایانه‌ای بهره خواهیم برد.

حمایت صریح وزیر ارتباطات ازتشکل‌های صنفی رایانه در حالی است که معاون اول رئیس جمهوردرمراسم معارفه محمود واعظی، به حضور قدرتمند سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به عنوان فراگیرترین تشکل خصوصی ICT اشاره کرد.

اسحاق جهانگیری با بیان اینکه بخش خصوصی قدرتمند درحوزه فاوا می‌تواند بزرگ‌ترین فضای کسب و کار را رقم زند، گفت: خوشبختانه بخش خصوصی قدرتمندی در حوزه فناوری اطلاعات کشور فعال است وبیش از ۹۸۰۰ عضو، تحت پوشش این سازمان مردم‌نهاد قرار دارند. این شرکت‌ها می توانند با حمایت دولت، بزرگ‌ترین فضای کسب و کار را در کشور ایجاد کنند.

جهانگیری تاکید کرد برای افزایش اشتغال در کشور باید به شدت روی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کار کنیم و قطعا وزارت ارتباطات، برای تحقق این امر نقش کلیدی دارد. 
 
 
کد مطلب: 27274
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام