۰
plusresetminus
يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۸

HP ناامید از افزایش درآمدهای خود در سال ۲۰۱۴

ایتنا- HP یکی از غول‌های بازار IT است اما ضعیف شدن بازار جهانی رایانه‌های شخصی یکی از دلایل کاهش درآمد این شرکت عظیم است.
HP ناامید از افزایش درآمدهای خود در سال ۲۰۱۴


شرکت HP در گزارش مالی مربوط به سومین فصل از سال مالی خود از کاهش مجموع درآمد‌ها، بیش از پیش‌بینی‌های قبلی خبر داد و اعلام کرد که به دنبال ضعیف شدن بازار جهانی رایانه‌های شخصی و همچنین مشکلات بخش ابزارهای سازمانی و تجاری HP، برای سال ۲۰۱۴ میلادی نیز افزایش درآمد‌هایش را پیش‌بینی نمی‌کند. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت itp، این شرکت توضیح داد در سه ماه قبل از ۳۱ ژوئیه ۲۰۱۳ مجموع درآمدهای آن با کاهش ۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۲. ۲۷ میلیارد دلار رسیده است. 

درآمد خالص HP در این دوره زمانی ۳۹. ۱ میلیارد دلار محاسبه شد که این رقم در فصل مشابه از سال قبل ۹. ۸ میلیارد دلار بود. 

«مگ ویتمن» (Meg Whitman) مدیرعامل HP در این خصوص توضیح داد که برای سال ۲۰۱۴ میلادی امیدی به افزایش درآمدهای این شرکت ندارد. او همچنین گفت که جایگزین دو مدیر ارشد HP می‌شود و به‌جای «بیل وگت» (Bill Veghte) مدیر عملیاتی HP، مسؤولیت گروه Enterprise Group را به عهده می‌گیرد. 

ویتمن توضیح داد که برنامه‌های تعیین شده برای تغییر روند فعالیت‌های شرکت HP مناسب است و در این راستا تغییرات فراوان در بخش فعالیت‌های عملیاتی، ترازنامه‌ها و همچنین ساختار مالی شرکت دیده می‌شود. 

لازم به ذکر است در دوره زمانی یاد شده گروه Enterprise Group با کاهش ۹ درصدی درآمدهای خود مواجه شد و این در حالی بود که درآمدهای بخش Networking آن بدون تغییر نسبت به قبل باقی ماند. 

همچنین درآمد بخش سرورهای Standard این شرکت ۱۱ درصد کمتر شد و بخش سیستم‌های Business Critical نیز کاهش ۲۶ درصدی درآمدهای خود را تجربه کرد. همچنین درآمد بخش Storage کاهش ۱۰ درصدی یافت و از درآمدهای بخش Technology Services هم ۷ درصد کاسته شد.
کد مطلب: 27263
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام