۰
plusresetminus
شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۹

آیفون طلایی هدف بالقوه سارقان می‌شود

ایتنا- رنگ طلایی آیفون ممکن است سارقان را به این شک بیندازد که این رنگ، طلای واقعی است!
آیفون طلایی هدف بالقوه سارقان می‌شود



یک کارشناس آمریکایی گفت که آیفون جدیدی که قرار است به رنگ طلایی توسط شرکت اپل به بازار عرضه شود یک هدف طبیعی برای سارقان بازار درحال رشد سرقت تلفنهای هوشمند خواهد بود.



به گزارش ایتنا از  مهر، یوجی اودانل افسر سابق پلیس نیویورک و استاد مطالعات پلیس در کالج عدالت کیفری جان جی گفت: این محصول پیش از عرضه شدن نیز مورد توجه مجرمان قرار گرفته است.

وی افزود: برخی از سارقان که می خواهند یا تصمیم به سرقت تلفن دارند، ممکن است این تصور را داشته باشد این رنگ طلایی طلای واقعی است.

این استاد کالج عدالت کیفری گفت: بسیاری از سارقان آیفون فرصت طلب هستند و این موضوع را از پیش برنامه ریزی نمی کنند. سارقان تلفنهای هوشمند در حال حاضر حدود ۴۰ درصد از سارقان شهرهای بزرگ را تشکیل می دهند.

یوحی اودانل گفت: حقیقت این است که این نوع جرم از مد روز پیروی می کند. یک دستگاه براق، جدید و براساس آخرین مدها و سبکهای روز می تواند توجه بسیاری از مصرف کنندگان و مجرمان را به خود جلب کند.

مت مولد بنیانگذار شرکت تولید نرم افزاری که به جستجوی آیفون‌های گمشده یا به سرقت رفته کمک می کند گفت: یک آیفون طلایی رنگ هدف بالقوه ای برای دانستن این مطلب در نظر سارق است که وی جدیدترین آیفون را هدف گرفته است. اگر سارق هوشمند باشد می داند که رنگ طلایی جدیدترین مدل آی فن است.

براساس اعلام دپارتمان پلیس نیویورک ، سارقان آیفونها تمایل دارند روند عرضه مدلهای جدید را دنبال کنند.
کد مطلب: 27249
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام