۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۱

در دوران فعالیتم در وزارت ارتباطات تحت فشار بودم/ وزیر ارتباطات دبیر شورای فضای مجازی شود

ایتنا- نامی، وزیر پیشین ICT با بیان اینکه در برخی جهات تحت فشار بوده از وزیر جدید درخواست کرد تا توجه ویژه‌ای به وزارت ارتباطات داشته باشد و کمبودهای این وزارتخانه رفع شود.
در دوران فعالیتم در وزارت ارتباطات تحت فشار بودم/ وزیر ارتباطات دبیر شورای فضای مجازی شود



وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دهم از وزیر جدید ارتباطات خواست با انجام تهمیداتی و با مشورت رئیس جمهور، دبیری شورای عالی فضای مجازی را خود به عهده بگیرد.



به گزارش ایتنا از  مهر، محمدحسن نامی در مراسم تودیع خود در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تنها راهکار حل مشکل و بحران موجود در کشور این وزارتخانه را به عهده گرفتن سمت دبیری شورای عالی فضای مجازی توسط محمود واعظی وزیر ارتباطات عنوان کرد.

وی در ابتدای سخنرانی اش در این مراسم ضمن تشکر از معاون اول دولت جدید و کارکنان این وزارتخانه و با اشاره به درخشش هسته اصلی انقلاب اسلامی که انتخابات خرداد ۹۲ بود، گفت: انتخاب دکتر روحانی به عنوان دانشمند ارزشمند که بر همه صحنه های سیاسی اجتماعی و اقتصادی کشور اشرافیت دارند باعث شد شاهد موفقیت های چشمگیری در صحنه های ملی و بین المللی باشیم.

وی ادامه داد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مهمترین زیربنای حرکت جامعه جهانی محسوب می شود به نحوی که کشورهای بزرگ هسته اصلی جهانی سازی خود را این حوزه می دانند بر این اساس ما معتقدیم اداره کشور خود را باید خود به عهده بگیریم و نگذاریم گروهی بر فضای جامعه ما حاکمیت پیدا کنند.

وی با اشاره به فعالیت های ابرقدرتهایی چون آمریکا در حوزه فضای مجازی تاکید کرد: نگاه دولت تدبیر و امید برای استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات می تواند در این زمینه مشکلات را رفع کند.

نامی با بیان اینکه در دوره کوتاه فعالیت خود در برخی از جهات در فشار بوده و اجازه فعالیت به وی داده نشده است، گفت: خواهش ما از دولت جدید این است که نگاه ویژه ای به وزارت ارتباطات داشته باشد تا کسری ها و کمبودهای این وزارتخانه رفع شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت احمدی نژاد با تاکید بر آنکه ما تلاش کردیم مرکز تحقیقات مخابرات را به این وزارتخانه برگردانیم اما کسی از ما حمایت نکرد، گفت: خواهش می کنیم عنایت ویژه ای به این وزارتخانه شود و با انجام برخی تمهیدات، دبیری شورای عالی فضای مجازی به وزیر جدید ارتباطات سپرده شود.

وی در وصف محمود واعظی نیز گفت: ایشان از تخصص ویژه ای برخوردارند و حضور یک مدیر استراتژیک می تواند تمامی این حوزه را تحت تاثیر مثبت قرار دهد.
کد مطلب: 27195
نام شما
آدرس ايميل شما


مسعود عباسیان
feedback
یعنی چه تحت فشار بودی ؟ نکنه توقع داشتی بودجه بده که 300هزار پرسنل بگیره واسه گوگل ارث اسلامی؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام