۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۹
Asus N550

نوت‌بوک‌های سری N ایسوس دارای چهار بلندگو شدند

ایتنا - ایسوس ابزار MaxxAudio برای پردازش حرفه‌ای صدا و ابزار AudioWizard برای تنظیمات دلخواه با حالت‌های مختلف پیش فرض را در این سری قرار داده تا یک نوت‌بوک تمام عیار چندرسانه‌ای در اختیار کاربر قرار دهد.
نوت‌بوک‌های سری N ایسوس دارای چهار بلندگو شدند


شرکت ایسوس نسل جدید نوت‌بوک‌های چندرسانه‌ای سری N را با نسخه پیشرفته فناوری SonicMaster، چهار بلندگو و طراحی کاملا جدید به بازار معرفی کرد.


به گزارش ایتنا سری جدید N ایسوس که با استفاده از آلومینیوم سبک و بادوام، کاملا فلزی ساخته شده، مانند سری‌های قبلی طراحی شیک و زیبایی دارد.
پردازنده نسل چهارم اینتل، کارت گرافیک سری ۷۰۰ انویدیا و صفحه نمایش IPS با زاویه دید وسیع و رزولوشن بالا در این کلاس، کارایی بصری فوق‌العاده‌ای را به شما ارایه خواهد داد.


نوت‌بوک‌های جدید سری N ایسوس که با مدل N۵۵۰ مبتنی بر ویندوز ۸ معرفی شده، جزو اولین نوت‌بوک‌هایی به حساب می‌آیند که به چهار اسپیکر مجهز شده‌اند.

نسخه Premium فناوری سونیک مستر ایسوس که با همکاری شرکت Bang & Olufsen ICEpower تولید شده، به همراه ساب ووفر اکسترنال در این سری، تجربه جدیدی از صدای شفاف و فراگیر را برای شما در هنگام بازی، تماشای فیلم و محتواهای چندرسانه‌ای دیگر به ارمغان می‌آورد.

قابلیت‌های صدا در سری جدید N به همین جا ختم نشده چرا که ایسوس ابزار MaxxAudio برای پردازش حرفه‌ای صدا و ابزار AudioWizard برای تنظیمات دلخواه با حالت‌های مختلف پیش فرض را در این سری قرار داده تا یک نوت‌بوک تمام عیار چندرسانه‌ای در اختیار کاربر قرار دهد.

از دیگر مشخصات سری جدید نوت‌بوک‌های چندرسانه‌ای ایسوس می‌توان به پردازنده‌های نسل چهارم Core i5 و Core i5 و کارت‌های گرافیک رده گیمینگ انویدیا مدل GT ۷۵۰ اشاره کرد که با DirectX ۱۱ سازگار شده‌اند.

همچنین فناوری Super Hybrid Engine II در این سری، نوت بوک شما را در مدت ۲ ثانیه راه‌اندازی می‌کند.
با استفاده از این فناوری می‌توانید تا ۱۴ روز نوت‌بوکتان را در حالت استندبای نگه دارید و نگران از بین رفتن اطلاعات خود نباشید، چون اطلاعات نرم‌افزارهای در حال اجرا، به صورت خودکار پشتیبان‌گیری می‌شود.

ایسوس در پشت نوت بوک های جدید سری N اگزوز دوگانه تخلیه هوا قرار داده که موجب کاهش سروصدای فن و خروج حرارت و خنک شدن دستگاه می‌شود.

گفتنی است مدل N۵۵۰ دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی از نوع IPS با زاویه دید ۱۷۸ درجه و رزولوشن Full HD ۱۰۸۰P است و لازم به ذکر است که کاربران می توانند مدل N۵۵۰ را با صفحه نمایش لمسی نیز تهیه کنند و لذت کاربری چندرسانه ای را در محیط لمسی ویندوز ۸ بالا ببرند. 
 
 
کد مطلب: 27184
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام