۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۹
وزیر ارتباطات اعلام کرد:

سرویس‌های نوین پستی در خدمت خانواده‌های ایرانی

ایتنا- واعظی، ایجاد آرامش و وزارت ارتباطات و تحول در سیستم سنتی پست کشور را از اهم وظایف و اهداف خود برشمرد.
سرویس‌های نوین پستی در خدمت خانواده‌های ایرانی


وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات از لزوم برنامه ریزی مدون برای استفاده خانواده‌های ایرانی از سرویس‌های نوین پستی خبر داد.



به گزارش ایتنا از ایسنا، دکتر واعظی در نخستین واکنش به حوزه تحت مدیریتش با بیان این‌که باید برای صرفه‌جویی در امور از ظرفیت‌های بخش پست کشور نهایت بهره را ببریم، افزود: در بخش پست سنتی نیازمند تحولی جدی هستیم و امیدواریم با یک برنامه‌ریزی مدون سرویس نوین پستی در خدمت خانواده‌های ایرانی قرار گیرد.


وی در ادامه با نگاه جدی به پست اظهار کرد: باید علاوه بر بخش سنتی و نامه‌نگاری، توجه به ورود فناوری‌های نوین به این بخش داشت تا هموطنان بتوانند از مزیت‌های بسیار آن در جهت کاهش بار مالی و اتلاف وقت استفاده کنند.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به گستره نیروی‌انسانی فارغ‌التحصیل در حوزه فناوری اطلاعات و رشته های مرتبط خاطرنشان کرد: با استفاده از این نیروهای انسانی می توانیم صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات را در ایران بومی کنیم. در همین حال ایجاد شغل و حمایت و کمک‌رسانی به ابعاد مختلف پژوهش و تحقیق در این حوزه در دستور کار قرار می‌گیرد.


واعظی سپس به وجود نیروهای کارآمد در این وزارتخانه اشاره کرد و افزود: ایجاد آرامش در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طی مدت زمان کوتاه از مهم‌ترین اولویت‌های کاری است تا نیروهای توانمند وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با افزایش انگیزه به فعالیت خود ادامه دهند.
کد مطلب: 27149
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام