۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۷

آندروید جدید با گوشی‌های گوگلی در راه‌ است

ایتنا- البته با اینکه ارائه نسخه جدید آندروید در واقع عقب نماندن از قافله سیستم عامل جدید ios۷ است اما به هر حال خبر خوشی برای طرفداران این سیستم عامل است.
آندروید جدید با گوشی‌های گوگلی در راه‌ است


امروز قرار است گوگل از نسل جدید سیستم عامل موبایل خود یعنی از اندروید ۴.۳ رونمایی کند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، گوگل اطلاعات چندانی از این مراسم که در شهر سانفراسیسکو برگزار می‌شود به دست رسانه‌ها نداده اما به نظر می‌رسد اقدام این شرکت پاسخی در برابر سیستم عامل شرکت اپل یا ای.او.اس ۷ (ios۷) بوده است.


اگرچه اطلاعاتی در مورد این نسخه اندروید در دست نیست. اما به نظر نمی رسد شرکت گوگل بتواند با ارائه این نرم افزار بازی را تغییر دهد و تغییرات چندانی در آن بوجود آورده باشد. در عوض انتظار می رود که در این نسخه از اندروید ژلی بین شاهد تغییر فونت‌ها، برنامه جدید دوربین با ظاهری جدید و حل شدن بعضی از مشکلات نرم افزاری باشیم.


علاوه بر این‌ها ممکن است در این نسخه جدید بتوان تکنولوژی جدید میکروفون‌های باز را هم تجربه کرد. میکروفون‌های باز امکانی نرم افزاری است که در همه حالات گوشی حتی در حالت استندبای، صدای اطراف را دریافت می‌کند و بعد از تحلیل آن، در صورت دریافت پیغام از کاربر آن فرمان را اجرا خواهد کرد.


همچنین سایت Software Devebper امکان رونمایی از گوشی‌های جدید این شرکت با نام‌های Nexus۷.۲ و Nexus۵ را داده است که در این صورت شاهد نسل جدید گوشی‌های نکسوس خواهیم بود.
کد مطلب: 26906
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام