۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۴

علاقه کسب و کار‌ها به خدمات اشتراک فایل و همگام‏سازی در حال افزایش است

ایتنا- با توجه به معیارهایی مانند سازگاری با ابزارهای همراه، انعطاف پذیری در کاربری، ویژگی‌های امنیتی و غیره، شرکت باکس مقام اول را در این ارائه این خدمات از آن خود کرده است.
علاقه کسب و کار‌ها به خدمات اشتراک فایل و همگام‏سازی در حال افزایش است


برآوردهای شرکت پژوهشی فورس‌تر نشان می‌‏دهد فعالیت‏های همگام‏سازی و اشتراک فایل‏ در میان کسب و کارهای تجاری در حال افزایش است. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب‏سایت computerworld، شرکت پژوهشی فورس‌تر اعلام کرده است استفاده از خدمات همگام‏سازی و اشتراک فایل در میان کسب و کارهای تجاری از رشد قابل توجهی برخوردار است. 

پژوهشگران این شرکت پژوهشی عملکرد ۱۶ شرکت بر‌تر عرضه‏کننده خدمات اشتراک فایل را با استفاده از معیارهای مختلفی مثل سازگاری با ابزارهای همراه، انعطاف‏پذیری در کاربری، ویژگی‏های امنیتی، قابلیت‏های همگام‏سازی، قابلیت یکپارچه‏سازی با محصولات شرکت‏های طرف سوم و غیره مورد بررسی قرار داده‌اند. 

فورس‌تر دریافته است که شرکت باکس که خدمات پردازش ابری دراپ باکس را عرضه می‌‏کند، در این بازار پیشرو است. جایگاه دوم این بازار نیز از آن شرکت ای ‌ام سی است که خدماتی با نام سینک‏پلیسیتی (Syncplicity) عرضه می‌‏کند. 

شرکت آی بی ‌ام نیز با بسته راهکارهای کانکشنِ خود جایگاه سوم این بازار را به دست آورده است. 

براساس این گزارش، شرکت باکس علیرغم اینکه در مقایسه با شرکت‏های بزرگ‏تری مثل گوگل، آی بی ‌ام و ای ‌ام سی بازیگر ریزنقش‏تری در این بازار است، اما از بدو تاسیس در سال ۲۰۰۵ بر این فناوری تمرکز کرده است و هم‏اکنون بیش از ۱۵۰ هزار مشتری و ۱۵ میلیون کاربر نهایی دارد. 

برآورد‌ها نشان می‌‏دهد بیش از ۹۰ درصد از شرکت‏هایی که نام‏شان در فهرست ۵۰۰ شرکت بر‌تر نشریه فورچون ثبت شده است، مشتری خدمات همگام‏سازی و اشتراک فایل باکس هستند. 

در گزارش فورس‌تر آمده است: یکی دیگر از مصداق‏های مصرفی‏شدن محصولات آی تی این است که افراد از خدمات ذخیرش ابری و اشتراک فایل هم در محل کار و هم در خانه استفاده می‌‏کنند و مدیران آی تی شرکت‏‌ها و سازمان‏‌ها باید از این روند آگاه باشند. 

یکی از نویسندگان این گزارش هم تاکید کرده است که این خدمات از ارزش تجاری زیادی برخوردارند و به کمک آن‌ها می‌‏توان حجم زیادی از مشکلات کسب و کار‌ها را برطرف کرد.
کد مطلب: 26827
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام