۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۵

۱۰ گوشی پرطرفدار سال جاری کدامند؟

ایتنا- انتخاب گوشی سخت است؟ خوب حق دارید! با وجود تنوع زیاد و برندهای مختلف، این‌روزها انتخاب گوشی باب طبع بسیار سخت است!
۱۰ گوشی پرطرفدار سال جاری کدامند؟


برای اکثر افراد هنگام خرید گوشی هوشمند این سوال بوجود آمده که چه گوشی بهتر از همه است؟ اگر بحث قیمت را کنار بگذاریم، به ۱۰ گوشی پرطرفدار سال ۲۰۱۳ خواهیم رسید.


به گزارش ایتنا از ایسنا  ممکن است برخی از این گوشی‌ها به علت پشتیبانی ضعیف نرم‌افزاری در ایران چندان مناسب برای انتخاب نباشند.

اچ تی سی وان
بر اساس گزارش‌ها در جایگاه اول HTC ONE قرار گرفته است که طراحی زیبا، دوربینی مناسب و سخت‌افزاری قدرتمند دارد. همچنین صدای این گوشی از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است.

آیفون ۵
مقام دوم متعلق به IPhone۵ است که جدیدترین محصول شرکت اپل است؛ نرم‌افزاری خاص و امکانات جانبی این گوشی یکی از دلایل اختصاص دادن جایگاه دوم به آن است.
گلکسی اس ۴
اما در رتبه سوم این رده‌بندی گلکسی اس ۴ شرکت سامسونگ به چشم می خورد؛ کیفیت بالای صفحه نمایش و سخت افزار بسیار قدرتمند از ویژگی‌های بارز این محصول شرکت سامسونگ است.

گلکسی نوت ۲
سایت PCworld مقام چهارم را به سامسونگ گلکسی نوت ll اختصاص داده است. این گوشی که صفحه نمایش آن بسیار بزرگ است مجهز به یک قلم با تکنولوژی بالا است که کار کاربر راحت‌تر می کند.

موتورولا
رتبه پنجم متعلق به به Motorola Droid Razer HP است که اگرچه در ایران پشتیبانی چندان جالبی ندارد اما در دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد؛ طراحی این گوشی از نقاط مثبت آن به شمار می‌رود.

اچ تی سی دروید
در جایگاه ششم HTC Droid DNA قرار گرفته است که هم صفحه نمایش با کیفیتی دارد و هم پردازنده‌ی چهار هسته‌یی آن از قدرت مطلوبی برخوردار است؛ البته نباید عمر کم باطری این گوشی را فراموش کنیم.

نوکیا
مقام هفتم به Nokia Lumia۲۲ اختصاص داده شده که اگرچه سیستم عامل آن ویندوزی است که در ایران پشتیبانی نمی‌شود اما طراحی آن زیبا است و مجهز به ویندوز فون ۸ است.

رتبه هشتم متعلق به گوشی هوشمند گوگل است که ساخت شرکت LG است؛ پردازنده قدرتمند دارد و ورژن نرم افزاری آن هم آخرین ورژن آندروید است.

اچ تی سی ویندوز
در جایگاه نهم یکی دیگر از مدل‌های شرکت HTC یعنی Windows Phone ۸X به چشم می‌خورد که مجهز به ویندوز هشت موبایل است.

اما در آخر لیست بهترین‌ها گلکسی اس ۳ قرار گرفته که اگر چه از بعضی مدل‌ها پیرتر است اما امکانات جانبی و سخت‌افزاری مناسبی دارد و هنوز هم قلب بسیاری را ربوده است.
کد مطلب: 26664
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام