۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۵

کسب و کارها نرم افزارهای گفتگوی آنلاین را بر نرم افزارهای پیامک رسان ترجیح می‌دهند

ایتنا- شبکه‌های اجتماعی هم در راستای توفیق نرم‌افزارهای گفت‌وگو، در تلاش هستند تا بتوانند رابط بهتری برای شرکت‌ها و سازمان‌ها باشند.
کسب و کارها نرم افزارهای گفتگوی آنلاین را بر نرم افزارهای پیامک رسان ترجیح می‌دهند


برآوردهای جدید نشان می‏دهد در دنیای کسب و کارهای تجاری، نرم‏افزارهای گفت و گوی آنلاین (Chat) در حال پیشی گرفتن از نرم‏افزارهای پیامک رسان (SMS) است. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب‏سایت midsizeinsider، تا پیش از این استفاده از نرم‏افزارهای پیامک رسان یکی از راهکارهای محبوب و پرطرفدار در میان کارکنان کسب و کارهای تجاری بود، اما پژوهش وب‏سایت CNET نشان می‏دهد این نرم‏افزارها رفته رفته جای خود را به نرم‏افزارهای گفت و گوی آنلاین می‏دهند.

نتایج این مطالعه نشان می‏دهد نرم‏افزارهای گفت و گوی آنلاین در سراسر جهان روزانه ۱۹ میلیارد پیام را رد و بدل می‏کنند، اما این رقم در مورد نرم‏افزارهای پیامک رسانه ۱۷.۶ میلیارد پیام است. 

پژوهشگران در تحلیل این یافته گفته‏اند استقبال کارکنان کسب و کارهای کوچک و متوسط از نرم‏افزارهای گفت و گوی آنلاین یکی از اصلی‏ترین دلایل پیش افتادن این نرم‏افزارها است.

قابلیت‏های ویژه نرم‏افزارهای گفت و گوی آنلاین نیز یکی از دیگر دلایل این پیشی گرفتن است. یافته‏های این پژوهش همچنین نشان می‏دهد به غیر از نرم‏افزارهای گفت و گوی آنلاین، شبکه‏های اجتماعی نیز از دیگر گزینه‌های پیش روی کارکنان کسب و کارها برای برقراری ارتباطات شرکتی و سازمانی است.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر اقبال کارکنان کسب و کارها به استفاده از نرم‏افزارهایی مثل واتزاَپ (WhatsApp)، بلک بری مسنجر، آی مسیج اپل و کاکائو تاک (KakaoTalk) که برای گفت و گوی آنلاین به کار می‏روند، در حال افزایش است.
کد مطلب: 26517
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام