۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۶
یک رمز عبور تمام عیار

رمزهای عبور خود را رمزنگاری کنید

ایتنا - اگر می خواهید رمزهاي عبورتان را با امنيت بيشتری كنترل كنيد و یا آنها را بصورت يكجا و با بالاترين امنيت از دست هکرها محافظت کنید، استفاده از نرم‌افزار رایگان Panda Password Depot را به شما پيشنهاد مي‌كنيم.


فکر می‌کنید اگر یک هکر قصد نفوذ به حساب کاربری شما را داشته باشد، با چند بار سعی و خطا موفق خواهد شد؟
آنها احتمالاً زودتر و البته ساده تر از آنچه فکر کنید به رمز عبور یکی از حساب‌های شما دست پیدا خواهند کرد و پس از آن نیز به سایر حساب‌های کاربری شما نظیر کارت‌های اعتباری، فیس بوک، اسناد و پروانه‌های نرم‌افزار شما نفوذ خواهند کرد. چراکه این دزدان می‌دانند اغلب کاربران از یک رمز عبور اتفاقاً ساده برای کلیه حساب‌های کاربری خود استفاده می‌کنند.


به گزارش ایتنا از روابط عمومی شرکت ایمن رایانه پندار، نماینده رسمی و انحصاری شرکت پاندا سکیوریتی در ایران، اگرچه هکرها توانسته‌اند با تکنولوژی‌های موجود، ساده‌تر از گذشته حساب کاربران را هک کنند اما فناوری‌های امروزی به کاربران نیز این امکان را می‌دهد تا رمزهای عبور ضدهک طراحی کنند.
اگر برای داشتن رمزهای عبور قوی و ضدهک به دنبال یک راه ساده، قوی و مطمئن هستید، از یک برنامه مدیریت رمز عبور استفاده کنید.

نرم افزار رایگان مدیریت پسورد Panda Password Depot
اگر می خواهید رمزهاي عبورتان را با امنيت بيشتری كنترل كنيد و یا آنها را بصورت يكجا و با بالاترين امنيت از دست هکرها محافظت کنید، استفاده از نرم‌افزار رایگان Panda Password Depot را به شما پيشنهاد مي‌كنيم.
اين برنامه مثل يك انبار است. جایی که شما در آن رمزهای عبور و اطلاعات شخصي و مهم تان را انبار مي‌كنيد.

برنامه Panda Password Depot با يك محيط بسيار ساده، امن و كاربرپسند به شما كمك مي كند تا حتي اگر هکرها به سيستم شما نفوذ كردند از در امان بودن اطلاعات شخصي و رمزهاي عبورتان مطمئن باشيد. این برنامه ليست رمزهاي عبور شما را با الگوريتم Rijndael ۲۵۶ كه امن ترين روش رمزنگاري اطلاعات در كامپيوتر است محافظت مي كند.

خیالتان راحت باشد!
Panda Password Depot با داشتن تکنولوژی رمزگذاری دو مرحله ای، بالاترین امنیت را برای اطلاعات شما فراهم می کند.
از این طریق فهرست پسوردهای شما دوبار محافظت می شوند. یکبار توسط رمز اصلی و بار دیگر توسط رمز داخلی.
علاوه بر اين، برنامه نرم افزار، كيفيت و ميزان امن بودن رمز عبور شما را چك کرده و اگر از نظر امنيتي ضعیف باشد به شما هشدار خواهد داد.
همچنین میتوانید از امکان تولید رمز عبور خود نرم افزار نیز استفاده کنید تا بهترین رمزهای عبور غیرقابل رمز گشایی را برای شما به صورت مجازی تهیه کند.

اين نرم افزار رایگان ايجاد امنيت مي كند و به شما و كارهایتان آزادي بيشتري مي دهد. اين برنامه رمزهاي عبور شما را به رسميت مي شناسد و هنگام ورود به سايت مورد نظر بصورت خودكار آنها را وارد مي کند.

با استفاده از متغيرهاي Panda Password Depot شما مي توانيد بدون نیاز به وارد كردن اطلاعات شخصيتان به هر وب سايتي كه مي خواهيد بطور خودكار وارد شويد.
شما همچنین مي توانيد برنامه را براساس نيازهاي خود، شخصي سازي كرده و اطلاعات جديدتان را در پايگاه برنامه ثبت كنيد.
همچنین رابط کاربری و زیبای این نرم افزار که مانند Windows explorer طراحی شده برای سهولت استفاده بسیار مفید است.
با این امکان شما می توانید لیست پسوردهای خود را روی اینترنت نیز قرار دهید تا بدین طریق از هر مکانی و زمانی به آنها دسترسی داشته باشید.
در نهایت اینکه از مهمترین ویژگی های نرم افزار Panda Password Depot می توان به پشتیبانی از فلش USB برای ذخیره سازی رمزهای عبور و حمل آنها نیز اشاره کرد.

لازم به ذکر است این برنامه نرم‌افزاری کاملاً رایگان بوده و بر روی محصول panda Global protection قابل نصب است.

چنانچه علاقه‌مند به استفاده از این نرم‌افزار هستید نسخه یک ماهه محصول panda Global protection را از این آدرس دانلود کنید.
 
 
کد مطلب: 26485
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام