۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۷

برگزاري مجمع عمومي سالانه همكاران سيستم

ایتنا - يك سال موفق ديگر در همكاران سيستم: حاشيه‌ي سود ۴۲ درصدی و رشد ۱۹ درصدی درآمد


- بهره‌مند شدن از محصولات جديد و زيرساخت‌هاي مدرن، حركت همكاران سيستم به سمت افق‌هاي روشن

در مجمع همكاران سيستم علاوه بر ۵۰ تومان سود نقدي، ۴۰ تومان سهام جايزه از محل افزايش سرمايه، به سهامداران تعلق گرفت.
همچنين افزايش ۱۹ درصدي درآمد و حاشيه سود عملياتي ۴۲ درصدی از يك سو و توسعه زيرساخت‌هاي ارتباط با مشتري و توسعه بازار محصولات جديد از سوي ديگر، از دستاوردهاي همکاران سيستم در سال ۱۳۹۱ اعلام شد.


به گزارش ایتنا در مجمع سالانه همکاران سيستم که روز پنج شنبه ۹ خرداد در محل شرکت برگزار شد، تحقق ۱۰۴ درصدي سود خالص پيش‌بيني شده از آمارهايي بود که به سهام‌داران نشان داد اين شرکت سالي موفق را پشت سر گذاشته است.

در اين جلسه که با حضور ۹۸% درصد از سهامداران، نمايندگان سازمان بورس و مؤسسه حسابرسي بيات رايان تشكيل شد، اعلام شد كه سهامداران مي‌توانند از روز يكشنبه ۱۲ خرداد براي دريافت سود نقدي خود به هر يک از شعب بانک اقتصاد نوين در سراسر کشور مراجعه کنند.

رشد ۲۶ درصدي سرانه سود عملياتي، نتيجه افزايش بهره‌وري در سال ۹۱
هيات مديره شرکت در گزارش خود به مجمع اعلام کرد سرانه سود عملياتي شركت همكاران سيستم، نسبت به سال گذشته ۲۶ درصد رشد داشته است.
بر اساس اين گزارش شركت همكاران سيستم در سال ۹۱ توانست با بالا بردن بهره‌وري و بدون افزايش تعداد نيروي انساني سود عملياتي خود را افزايش داده و موفق به تحقق ۹۹ درصدي سود عملياتي و تحقق ۱۰۴ درصدي سود خالص پيش‌بيني شده، گردد.

همکاران سيستم با توسعه زيرساخت‌هاي خود در سال گذشته توانست ضمن استقرار سسيستم به روز ارتباط با مشتري و بهبود فرايندهاي مرتبط با اين بخش، ارتباط نزديك‌تري با مشتريان برقرار كرده و رضايت‌مندی آنها را نيز افزايش دهد.

توسعه بازار محصولات جديد همكاران سيستم در سال ۹۱
همكاران سيستم در سال ۹۱ توانست با عرضه محصولات نسل سوم خود به بازار و تحقق فروشي بيش از ۱۶۰ درصد بودجه اين حوزه، پيشگامي خود را در بازار ادامه داده و مسير را براي پاسخگويي به نياز مديريت جامع سازمان‌‌ها هموار سازد.
اين راهكار در سال ۹۱ توانست در تعدادي از بزرگ‌ترين شرکت‌هاي ايراني با موفقيت به بهره‌برداري رسيده و به توسعه كسب و كار آنها كمك كند. 

هيات مديره همكاران سيستم همچنين در گزارش خود اعلام کرد: «محصولات سپيدار، در سال ۹۱ با تكيه بر كيفيت بالاي خود و با مقبوليتي كه در بازار ايجاد كرد، توانست ضمن توسعه‌ي برند همكاران سيستم در بازار شركت‌هاي كوچك و اصناف، حدود ۲۶۰۰ مشتري ديگر را به جمع مشتريان اين شركت اضافه كند و تعداد مشتريان اين حوزه از محصولات همكاران سيستم را به بيش از ۴۸۰۰ مشتري برساند. »
محصول سپيدار اصناف كه در انتهاي سال گذشته براي اولين بار به بازار عرضه شد، در حال حاضر قابليت پاسخ‌گويي به بخش عمده‌اي از اصناف را دارد. تعداد مشتريان محصولات سپيدار به صورت نمايي روبه افزايش بوده و با حاشيه سودي حدود ۵۰ درصد، سود مناسبي را در سال‌هاي آينده نصيب سهام‌داران همكاران سيستم خواهد كرد.

ادامه موفقيت همكاران سيستم در اجراي پروژه‌هاي بزرگ
موفقيت‌هاي همكاران سيستم در اجراي پروژه‌هاي بزرگ و در ابعاد ملي در سال ۹۱ نيز ادامه داشت و پروژه استقرار سيستم حسابداري بهاي تمام شده در شركت‌هاي آب منطقه¬اي سراسر كشور با موفقيت به اتمام رسيد.
پروژه استقرار راهکار نسل سوم در شرکت نفت پاسارگاد،‌ پروژه استقرار سيستم‌هاي مالي شرکت ارتباطات زيرساخت و همچنين پروژه ارتقا اتوماسيون توانير و وزارت امور اقتصادي و دارايي به آخرين نسخه ي اتوماسيون تحت وب، از نمونه‌هاي ديگر پروژه‌هاي بزرگ و موفق اين شرکت است.

اهم برنامه‌هاي همکاران سيستم براي سال ۹۲
هيات مديره همچنين در گزارش خود تأکيد کرد: « افزايش رضايت مشتريان، افزايش درآمد از طريق توسعه‌ي بازار، كاهش بهاي تمام شده‌ي خدمات و افزايش بهره‌وري منابع انساني، از اهم برنامه‌هاي سال ۹۲ خواهد بود.»
شرکت همکاران سيستم با اجراي اين برنامه‌ها و با تخمين احتياطي، کسب سود ناخالص عملياتي معادل ۲۹۳ ميليارد ريال را تا پايان سال۱۳۹۲ پيش‌بيني کرده است.
 
 
کد مطلب: 26379
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام