۰
plusresetminus
سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۰

هکر آیفون، در استخدام فیس‌بوک

ایتنا- جرج فرانسیس، هم قفل آیفون را شکسته بود و هم پلی‌استیشن 3 را هک کرده بود.
هکر آیفون، در استخدام فیس‌بوک


جرج فرانسیس هاتز، هکر معروف، به استخدام فیس‌بوک درآمده است.


پیشتر، این جوان امریکایی متولد دوم اکتبر ۱۹۸۹، با شکستن قفل آیفون معروف شده بود و بعد با هک کردن پلی استیشن ۳ سونی، معروف‌تر از قبل شد. 

به گزارش ایتنا از خبرآنلاین،‌ جاشوآ هیل از اعضای تیم موسوم به Chronic-Dev Team اولین نفری بود که خبر حضور جرج هاتز را در فیس بوک منتشر کرد. 

جاشوآ در مصاحبه آنلاین گفت هاتز، چالش با آی پد ۲ را کنار گذاشته، چرا که کار در شبکه اجتماعی فیس بوک ، وقت وی را کاملا پر کرده است. 

گابه ریورا بعدا توئیت کرد که پروفایل هاتز در فیس بوک اظهارات جاشوا را تایید می کند.
پیش تر، هاتز از کار در فیس بوک ابراز علاقه کرده بود ولی مدیران فیس بوک حاضر نشدند درباره حضور هاتز سخنی به میان بیاورند. 

هاتز در سال ۲۰۰۷ با جیلبریک کردن آیفون بر اساس شبکه AT&T‌، اجازه داد تا کاربران به راحتی قفل روی دستگاه خود را باز کرده و سیم کارت‌های مختلف را در ان قرار دهند. 

در سال ۲۰۱۰ نیز پلی استیشن ۳ را هک کرد و باعث شد تا سونی در سال ۲۰۱۱ علیه هاتز اقدام قانونی انجام دهد. هر چند بعدا مقامات سونی با هاتز در بیرون از دادگاه به توافق رسیدند، اما حملات هکرهای موسوم به Anonymous باعث عصبانیت سونی شد. حملات بعدی روی شبکه اصلی پلی استیشن باعث شد تا این شبکه آنلاین برای چند هفته خاموش شود.
کد مطلب: 26348
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام