۰
plusresetminus
سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۶

یاهو معامله 1.1 میلیارد دلاری با تامبلر را تایید کرد

ایتنا- تامبلر یک شرکت خدمات وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی است و ماریسا مایر معتقد است تامبلر باعث افزایش درآمد تبلیغاتی یاهو خواهد شد.
یاهو معامله 1.1 میلیارد دلاری با تامبلر را تایید کرد


هیئت مدیره شرکت یاهو خبر خرید ۱.۱ میلیارد دلاری شرکت تامبلر (Tumblr) را تایید کرده‌اند.

به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت infoworld، شرکت یاهو تصمیم گرفته است شرکت تامبلر را به مبلغ ۱.۱ میلیارد دلار خریداری کند. 

تامبلر یک شرکت ارائه دهنده وبلاگ و خدمات شبکه‌های اجتماعی است و در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر از خدمات وبلاگ نویسی آن استفاده می‌کنند. 

این شرکت که در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد هم اکنون در آمریکا مستقر است و ۱۷۵ نفر را در استخدام خود دارد.

ماریسا مایر، مدیرعامل یاهو معتقد است خرید تامبلر باعث افزایش درآمدهای تبلیغاتی این جستجوگر اینترنتی خواهد شد. رشد پرشتاب شرکت تامبلر یکی از دلایلی است که یاهو نسبت به آن نظر مساعدی پیدا کرده است. 

یاهو اعلام کرده است روزانه ۱۲۰ هزار نفر به کاربران تامبلر افزوده می‌شود و صفحات اینترنتی متعلق به این شرکت در هر ماه بیش از ۳۰۰ میلیون بار مورد بازدید قرار می‌گیرد.

مدیران یاهو اعلام کرده‌اند انتظار دارند خرید تامبلر باعث افزایش ۵۰ درصدی مخاطبان یاهو شود و تعداد بازدیدکنندگان صفحات این جستجوگر اینترنتی را در ماه از یک میلیارد نفر فراتر برد.

شایعه خرید شرکت تامبلر از اواخر هفته گذشته بر سر زبان‌ها افتاده بود تا اینکه یکی از سخنگویان شرکت یاهو در مصاحبه با وال استریت ژورنال این موضوع را تایید کرد.

براساس این گزارش مبلغی که یاهو قرار است بابت خرید تامبلر بپردازد تقریباً ۸۴ برابر درآمد ۱۳ میلیون دلاری این شرکت در سال گذشته است.

گزارش دیگری حاکی از این است انتشار این خبر باعث شده است هزاران نفر از کاربران خدمات وبلاگ نویسی تامبلر محتوای وبلاگ‌های خود را به پایگاه وبلاگ نویسی WorldPress منتقل کنند.
کد مطلب: 26262
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام