۱۶
۰
plusresetminus
شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۹

وزیر ارتباطات: گوگل ارث اسلامی نیاز به ۳۰۰ هزار نفر پرسنل دارد

ایتنا - نامی: پس از پایان دولت دهم با توجه به اهمیت این موضوع دولت‌های دیگر نیز راه‌اندازی چنین سایت‌هایی را دنبال خواهند کرد.
وزیر ارتباطات: گوگل ارث اسلامی نیاز به ۳۰۰ هزار نفر پرسنل دارد



وزیر ارتباطات که بارها از گوگل ارث اسلامی سخن رانده، به تازگی زمان راه‌اندازی آن را دورتر عنوان کرده است.


وزیر ICT که پیش از این درباره راه‌اندازی گوگل ارث اسلامی صحبت کرده بود در باره این طرح اظهار کرد: همه تلاش خود را خواهیم کرد تا این طرح هر چه زودتر اجرایی شود. چرا که در قالب این سایت می‌تواند محتواهای مختلف علمی و مذهبی تولید شده در کشور به جهانیان ارائه کرد.



به گزارش ایتنا از ایسنا وزیر ارتباطات همچنین عنوان کرد: در حال حاضر اقدامات مربوط به این سایت آغاز شده اما در نهایت روند ایجاد چنین سایتی نیاز به امکانات مختلفی از جمله ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار نفر پرسنل دارد تا بتوان سایتی ۲۰۰ ترابایتی که نیازها زیادی را برطرف می‌کند ارائه کرد.


وی گفت: پس از پایان دولت دهم با توجه به اهمیت این موضوع دولت‌های دیگر نیز راه‌اندازی چنین سایت‌هایی را دنبال خواهند کرد.




وزیر ارتباطات که بارها از گوگل ارث اسلامی سخن رانده، به تازگی زمان راه‌اندازی آن را دورتر عنوان کرده است.


وزیر ICT که پیش از این درباره راه‌اندازی گوگل ارث اسلامی صحبت کرده بود در باره این طرح اظهار کرد: همه تلاش خود را خواهیم کرد تا این طرح هر چه زودتر اجرایی شود. چرا که در قالب این سایت می‌تواند محتواهای مختلف علمی و مذهبی تولید شده در کشور به جهانیان ارائه کرد.



به گزارش ایتنا از ایسنا وزیر ارتباطات همچنین عنوان کرد: در حال حاضر اقدامات مربوط به این سایت آغاز شده اما در نهایت روند ایجاد چنین سایتی نیاز به امکانات مختلفی از جمله ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار نفر پرسنل دارد تا بتوان سایتی ۲۰۰ ترابایتی که نیازها زیادی را برطرف می کند ارائه کرد.


وی گفت: پس از پایان دولت دهم با توجه به اهمیت این مضوع دولت‌های دیگر نیز راه‌اندازی چنین سایت‌هایی را دنبال خواهند کرد.
 
 
کد مطلب: 26216
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
من فقط نفهمیدم این اسلامی بودنش دیگه چیه!؟؟؟ یعنی جاهایی که کفار زندگی میکنن رو نشون نمیده عایا؟
feedback
اول نرم افزار می زنید بعد فکر تعداد پرسنلش می افتید؟
آی کیو شماها چنده؟!
حسنی
feedback
Iran, Islamic Republic of
یعنی الان 300 هزار نفر توی گوگل نشستن که گوگل ارث رو سرپا نگه دارن ؟؟؟؟؟؟!!!!

جمع کنید این حرفهای بچه گونه و غیر علمی رو.....
feedback
بابا ترا به خدا یه کم فکر کنید قبل از اینکه حرف بزنید. گوگل ارث یه اسم اختصاصیه که شرکت گوگل برای اون سرویس خودش انتخاب گرده. گوگل ارث یه اسم عام نیست که شما ورداری استفاده کنی. میگی نه اسم برج میلاد رو بزار ایفل ایرانی. شما اگه میخوای یه سرویس مشابه درست کنی که (توانایی و منابعش فعلا موجود نیست) باید یه اسم اختصاصی براش انتخاب کنی. چه میدونم، اسمشو بزار "زمین نما" ولی گوگل مال شرکت گوگله. افتاد؟ شما نمیتونی یاهو ایرانی داشته باشی. نمیتونی بینگ ایرانی داشته باشی. نمیتونی فیس بوک ایرانی داشته باشی. نمیتونی تویتر ایراتی داشته باشی. همچنان که نمیتونی جاستین بیبر ایرانی داشته باشی.
feedback
ای وای بر ما
چیکار میکنی آقا .آخه میخواهیم چکار کنیم اینهمه هزینه و نیرو برای چیزی که از قبل هست 200-300 هزار نفر خیلی میشه ها شما با مقیاس پادگانی هم حساب کنید اصولا اینقدر آدم خیلی فضا اشغال میکنن ضمنا با حساب حقوق هر نفر 1 میلیون تومن باید ماهی 200 -300 میلیارد تومن حقوق بدیا لابد سودش خیلی بیشتره وگرنه اصولا دولت دنبال طرح های ضرر ده نیست که حالا تازه باید بیوفتین به دنبال ثبت شرکت گوگل به نام خودتون. چه شود
feedback
اقای سرتیپ! چه خبر از ادوات زرهی مورد استفاده در جنگ جهانی اول؟!!
ها ها ها
hadi
feedback
چرا سایت هایی که سرورشون در ایران نیست باز نمیشه
اه اه شورش رو در آوردن
نکنه به سلامتی اینترنت هم حلال شد
feedback
تو الان باید در مورد نقشه های جنگی نظر بدی سرتیپ جون
اخه تو رو چه به گوگل ارث اسلامی یا گوگل ارص غیراسلامی
فافول
feedback
Germany
بله ما همچنان از این مسئولین بی سواد هر چی بشنویم کم نیست. عمو گوگل ارت با ماهواره عکس میگیره و... بعد شما میمون فرستادی خیال داری ماهواره هم میتونی بفرستی؟؟ به قول دوستمون گفت گوگل اسم شرکت خود گوگل چطور تو میخوای اسم اینو براری گوگل اسلامی؟؟! 7 میلیارد نفر دارن در سراسر دنیا ازش استفاده میکنن،همه قومیت ها و کشورها!! اونا چلفتن که خودشون واسه کشور خودشون یکی مثل گوگل ارت راه نمیندازن؟؟ خو آخه این گوگل ارت کجاش بده؟؟ نکنه تو خونه مردم معلومه؟؟ یا ... به خدا همه چی شدنی نیست آقای وزیر. اینترنت رو که ترکوندیت فقط پول میدیم که حرمتون بشه این پول!! ماهانه 23هزار. که اینجور پیش بره دیگه از اینترنت خداحافظی میکنم چون ارزش نداره واسه دوتا سایت درپیت پول بدم.(ببخشید که حرف هام رک بود چون شخصیتم این هست و میخوام خیال نکنید گوشامون مخملیه).
feedback
گوگل ارث اسلامی دقیقا یعنی چی؟ ِیعنی نقشه کشورها محجبه هستند؟
حالا شما یه اپلود سنتر مطمعا واسه بچه های وبلاگ نویس درست کنید که عکسای وبلاگهاشونو بدون ترس از فیلتر شدن اپلود سنتر و بسته شدندش با خیال راحت اپلود کنن عکسای تو بلاگ هی فرت و فرت نپرن، گوگول ارث پیش کش.
سرتیپ رستمی
feedback
همکار عزیز
از سال 85 هنوز پیگیری حادثه سقوط آن هواپیما را تمام نکردی ؟!!! مگر در سازمان جغرافیایی نبودی؟ اگر نمی دانستی که گوگل اسلامی 300 هزار خدمه می خواهد چرا همچین حرفی را زدی؟ ... کل پرسنل ارتش چند نفرند؟؟؟ می تونیم نصف ارتش کشور را برای مبارزه با فقط یک شرکت گوگل آنهم فقط یک محصولش بسیج کنیم؟ چقدر هزینه دارد؟هزینه دوستی با گوگل کمتر نیست؟؟ سرتیپ با مردم شوخی ، با ما هم شوخی!!!؟؟ بیچاره این مردم و این مملکت...
feedback
هر روز فیلم داریم از دست اینها. موس و مودم اسلامی هم بسازید تا دیگه کلا همه چی حلال باشه
مرتضی
feedback
آقای وزیر اول اگر این تلفن هامون رو ماهواره ای بکنید ثوابش بیشتره بعد یه فکری به حال چیزهایی که ارزششون کمتره بکنید به خدا تلفن خط همراه اول من تو اتاقم وسط شهر مشکلی نداره ولی ایرانسل اصلا" خط نمیده هروقت شما توانایی اینکارها رو داشتین شاید اونکارهم بکنین البته نه با نام گوگل ارث اسلامی یا گوگل ارس اسلامی.
feedback
چقدر تو زیبایی!!!!!!!!!!
امیر رجائی زاده
feedback
شما تو این اینترنت اسلامیتون موندید چه برسه به نقشه ماهواره ای ...
007
feedback
شرط میبندم 10 نفر بیشتر نمی خواد 300هزار نفر می خوایی بری جنگ جهانی....
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام