۵
۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۲

زیرساخت: کندی سرعت اینترنت به ما هیچ ارتباطی ندارد

ایتا - حکیم جوادی: کندی سرعت اینترنت به ما هیچ ارتباطی ندارد در حالی که ما به دنبال بررسی این موضوع از شرکت ها هستیم.


معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رشد ثبت دامنه های ir و سایت های ایرانی خبر داد.


به گزارش ایتنا علی حکیم جوادی رئیس سازمان فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به افزایش تعداد کاربران اینترنت در ایران گفت: با توجه به افزایش تعداد کاربران ایرانی و ضریب نفوذ باند پهن به بیش از ۲۰ درصد و همچنین افزایش ضریب نفوذ اینترنت به نزدیک ۶۰ درصد ما به همین نسبت افزایش تعداد بازدید سایت‌های فارسی زبان را نیز داشتیم.

وی ادامه داد: از سال گذشته تاکنون تعداد بازدیدهای سایت‌های فارسی زبان از ۶/۰ درصد از کل بازدیدهای وب‌سایت‌های دنیا به بیش از ۱ درصد رسیده است که این می تواند آمار بسیار خوبی برای ایران باشد.

حکیم جوادی اظهار داشت:‌ در حال حاضر رشد ثبت دامنه های.ir و به طور کل رشد سایت‌های ایرانی حدود ۳۰ درصد افزایش یافته است که از متوسط جهانی بسیار بیشتر است.

وی در ادامه سخنان خود در پاسخ به خبرنگار ایلنا در مورد کندی سرعت اینترنت و اقدامات این شرکت گفت: کندی سرعت اینترنت به ما هیچ ارتباطی ندارد در حالی که ما به دنبال بررسی این موضوع از شرکت‌ها هستیم.
 
 
کد مطلب: 26146
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
بله ایشون راست میگه
کندی سرعت اینترنت به ایشان ربطی نداره
به بقالی سر محله ما و به نونوایی بربری اون یکی محله ربط داره
وا چه حرفایی می زنن مردم
feedback
دقیقا به اینا ربطی نداره 4 مگابیت سرعت دارم از سرور خارج دانلود می زنم 30 کیلوبایت سرعت میده از سرور داخل دانلود میزنم 620 تا میده !
امین
feedback
پس شما برای چی داری از بیت الملال حقوق میگری اصولا دلیل وجود شما چیه ؟ اونجا چه کارایی میکنی شما؟ آشنا داشتین؟ لطفا بعد از مراسم و نهار بفرمائید یه سری به اینترنت نابود شده ای که ارائه میکنید بزنید.
امین
feedback
خوبه دیگه نمیگن لنگر کشتی ها باعث کندی اینترنته اینم جای شکرش باقیه جای تبریک داره یه حرف جدید
مرتضی
feedback
واقعا" خجالتتون نمیگیره این حرف رو میزنین یعنی این همه کاربری که میگن اینترنت مشکل داره یا دروغ میگن و یا اینکه مریض هستن سالیان سال هست هر وقت مشکلی ایجاد میشه وزارتی که وظیفه اش در همین رابطه هست از مشکل خبر نداره دیگه چرا این سازمان وجود داره ؟ خوب یهو تعطیل کنین و برین خونه بشینین که بهتره اونموقع همه باور میکنن که این سازمان خبر هیچ چیزی رو در این رابطه نداره.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام