۲
۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۹
جشنواره بهاره آویرا

۶۰ درصد تخفیف مهاجرت به آویرا

ایتنا - در طول این جشنواره ۶۰ درصد تخفیف شامل حال مشتریانی خواهد شد که تا پایان خردادماه از دیگر محصولات به آویرا مهاجرت نمایند.
۶۰ درصد تخفیف مهاجرت به آویرا

جشنواره بهاره شرکت رایان سامانه آرکا با هدف استقبال از مهاجران آغاز گردید. 

 
به گزارش ایتنا از روابط عمومی آرکا، این شرکت بعد از برگزاری موفق جشنواره زمستانه و این بار در راستای استقبال از مشتریان جدید، جشنواره بهاره خود را با عنوان تخفیف ویژه مهاجرت به آویرا برگزار می‌کند.
 
شعار ویژه این جشنواره «زیر چتر آویرا ایمن بمانید» انتخاب شده است و در طول این جشنواره ۶۰ درصد تخفیف شامل حال مشتریانی خواهد شد که تا پایان خردادماه از دیگر محصولات به آویرا مهاجرت نمایند. 
 
لازم به ذکر است که محصولات آویرا با کسب چندین و چند تاییدیه و جایزه از مراکز مختلف بررسی و تست محصولات امنیتی، در سال‌های گذشته جزوبرترین‌ها بوده است و همواره محصولات آویرا در تست‌های مراکزی چون AV-Comparatives، Virus Bulletin و AV-TEST رتبه‌های نخست را به خود اختصاص داده‌اند. 
 
گفتنی است آويرا محدوده وسيع و جامعي از محصولات را براي كاربران گوناگون از مصرف‌کنندگان سيستم‌هاي موبايل تا شبكه‌هاي بزرگ فراهم ساخته است.
برخي از اين محصولات عبارتند از ضدويروس براي سرورهاي ويندوز، يونيكس، سولاريس، ضدويروس براي دروازه هاي اينترنت SQUID و ISA و همچنين ارايه‌كننده محصولات امنيت ايميل سرورها (ضدويروس و ضداسپم) براي كليه ايميل سرورها از جمله ايميل سرورهاي يونيكس و Exchange و ضدويروس براي سرورهاي پورتال مانند SharePoint و ... 

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره از کارشناسان می‌توانند از طریق وب‌سایت www.avirus.ir با شرکت رایان سامانه آرکا نماینده انحصاری آویرا در ایران تماس حاصل نمایند.
 
 
کد مطلب: 26139
نام شما
آدرس ايميل شما


معين
feedback
Iran, Islamic Republic of
منظورتون را خوب رسوندين ;)
من فهميدم چي گفتيند
مهندس کامپیوتر
feedback
از نظر من آویرا خودش خوبه و نیازی به این جشنواره ها نداره.
من سال هاست که هم از نسخه خانگی و هم از نسخه شرکتی آویرااستفاده می کنم و راضیم.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام