کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فراخوان مقاله دومین همایش روز رسانه های اجتماعی آغاز شد

سايت خبری ايتنا , 22 ارديبهشت 1392 ساعت 11:15

ایتنا - دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی با رویکرد «رسانه‌های اجتماعی در سازمان» همزمان با روز جهانی رسانه‌های اجتماعی در سراسر جهان ۹ تیرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.




فراخوان مقاله دومین همایش روز رسانه‌‌های اجتماعی با رویکرد «رسانه‌های اجتماعی در سازمان» آغاز شد و تا ۲ تیر ۱۳۹۲ ادامه خواهد داشت.


به گزارش دبیرخانه این همایش، جواد افتاده، دبیر این همایش با بیان این مطلب درباره محورهای همایش دوم اظهار داشت: کاركردهای رسانه‌های اجتماعی برای سازمان‌ها، طراحی، توسعه و کاربرد رسانه‌های اجتماعی سازمانی، فرهنگ سازماني، آموزش و رسانه‌هاي اجتماعي، تبليغات و بازاریابی با رسانه‌‏های اجتماعی برای رونق کسب‌‏وکارها، بررسي علل و موانع بكارگيري رسانه‌هاي اجتماعي در سازمان‌هاي ايراني و استراتژی و سیاست سازمان‌ها در ایجاد و یا مواجهه با رسانه‌های اجتماعی از جمله این محورها هستند.

وی در باره سایر محورهای همایش افزود: روش‌های ترویج رسانه‌های اجتماعی سازمانی در دستگاه‌های همراه، تجارب عملیاتی و پیشینه عملی سازمان‌های ایرانی و خارجي، راه‌های بررسی اثربخشی و تحلیل بازخورد سازمان‌ها در رسانه‌های اجتماعی دیگر محورهای این همایش به شمار می‌روند.

وی با بیان اینکه مقالات برتر فراخوان مقاله در روز همایش مورد تقدیر قرار می‌گیرند، خاطر نشان کرد: دانشجویان، کارشناسان، اساتید و علاقه‌مندان می‌توانند نسخه ورد (Word) متن کامل مقاله خود را تا تاریخ ۵ تیرماه ۱۳۹۲ به ایمیل to@smday.ir ارسال کنند. همچنین مقالات برتر در کتاب همایش منتشر می شود.

گفتنی است، دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی ( http://smday.ir ) با رویکرد «رسانه‌های اجتماعی در سازمان» همزمان با روز جهانی رسانه‌های اجتماعی در سراسر جهان ۹ تیرماه سال جاری در تالار ایوان شمس تهران برگزار می‌شود. 
 
 


کد مطلب: 26133

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/26133/فراخوان-مقاله-دومین-همایش-روز-رسانه-های-اجتماعی-آغاز

ايتنا
  https://www.itna.ir