۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۵

منتظر گوشی‌های پیشرفته و بزرگ نوکیا باشید

ایتنا- نوکیا تصمیم دارد دستگاهی بین رایانه‌های لوحی و گوشی‌های هوشمند که احتمالا Lumia ۹۲۸ نام دارد، روانه بازار کند.
منتظر گوشی‌های پیشرفته و بزرگ نوکیا باشید



نوکیا به زودی یک دستگاه الکترونیکی بین رایانه‌های لوحی و گوشی‌های هوشمند را روانه بازار می‌کند و سری جدید از گوشی‌های هوشمند معمولی را به دست کاربران می‌رساند.


"استیفن ایلاپ"(Stephen Elop) مدیرعامل شرکت نوکیا و "تیمو ایهاموتیلا"(Timo Ihamuotila) مدیر مالی این شرکت فنلاندی در مصاحبه‌ای با نشریه بریتانیایی Mobile Magazine در مورد نسل جدید محصولات نوکیا با اندازه بزرگ توضیح دادند. 


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، این دو مدیر ارشد نوکیا اعلام کردند که این شرکت به زودی یک دستگاه الکترونیکی بین رایانه‌های لوحی و گوشی‌های هوشمند را روانه بازار می‌کند و سری جدید از گوشی‌های هوشمند معمولی را به دست کاربران می‌رساند که احتمال می‌رود یکی از گوشی‌های بزرگ نوکیا Lumia ۹۲۸ نام داشته باشد.

گوشی هوشمند عظیم‌ الجثه‌ای که نوکیا آن را در دست تولید دارد اواخر ماه ژوئن وارد بازار می‌شود و این شرکت فنلاندی هم‌اکنون همکاری‌های گسترده‌ای را با شرکت‌های مخابراتی آمریکایی آغاز کرده است تا بتواند این محصول را به صورت گسترده وارد بازار کند. البته گفته می‌شود که مذاکرات نوکیا با شرکت ‌های مخابراتی بریتانیایی نیز برای عرضه این محصول آغاز شده است.

مدیر مالی نوکیا توضیحی در مورد جزئیات این گوشی هوشمند عظیم الجثه نداد، اما اعلام کرد که شرکت نوکیا قصد دارد به کمک دوربین‌های دیجیتالی، گوشی‌های هوشمند خود را نسبت به تمام محصولات موجود در بازار جهانی متفاوت کند.

او همچنین خاطرنشان کرد که نوکیا در این اقدام قصد دارد سری گوشی‌های هوشمند جدید خود را در محصولات پیشرفته گرفته تا معمولی به دست کاربران جهانی برساند.

دو مدیر ارشد نوکیا در بخش رایانه‌های لوحی صحبت زیادی به میان نیاوردند. اما پیش‌بینی می‌شود که نوکیا یک دستگاه الکترونیکی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون ۸ را با نمایشگر ۶ اینچی در فصل چهارم سال جاری میلادی با میانگین قیمت ۴۰۰ تا ۵۰۰ پوند(۶۲۰ تا ۷۸۰ دلار) به دست کاربران جهانی برساند.
کد مطلب: 26052
نام شما
آدرس ايميل شما


reza
feedback
بهش میگن فبلت
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام