۰
plusresetminus
شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۸

آموزش زبان انگلیسی در مناطق دور افتاده نیجریه به کمک موبایل

ایتنا- ادغام فناوری‌های موبایلی با ابزراهای آموزشی به کمک معلمان نیجریه می‌آیند تا بهتر زبانانگلیسی راتدریس کنند.
آموزش زبان انگلیسی در مناطق دور افتاده نیجریه به کمک موبایل



یکی از آژانس‌های آموزشی وابسته به سازمان ملل متحد طرحی را در دست اجرا دارد که بر مبنای آن فناوری‌های موبایلی‌ با ابزارهای آموزشی ادغام می‌شوند.



یکی از آژانس‌های آموزشی وابسته به سازمان ملل متحد طرحی را در دست اجرا دارد که بر مبنای آن فناوری‌های موبایلی‌ با ابزارهای آموزشی ادغام می‌شوند تا در نهایت از معلمان کشور نیجریه که در مقطع ابتدای زبان انگلیسی تدریس می‌کنند، پشتیبانی شود.

به گزارش ایتنا از فارس به نقل از سلولار – نیوز، کشور نیجریه یکی از بالاترین سطوح بی‌سوادی در سراسر جهان را دارد و این آژانس آموزشی از این طریق می‌کوشد امکان دسترسی به اصول نوین آموزشی را برای مردم این کشور افزایش دهد.

مرکز فرهنگ،‌ علوم و آموزش سازمان ملل متحد(UNESCO) طی بیانیه‌ای در پاریس اعلام کرد که این طرح جدید English Teacher نام دارد و یکی از نخستین گام‌ها برای به‌کارگیری فناوری‌های موبایلی در راستای ارتقا ابزارهای آموزشی مختص معلمان مدارس ابتدایی محسوب می‌شود.

استیون وسلو"(Steven Vosloo) یکی از مدیران این طرح در سازمان یونسکو گفت: «هدف ما در آغاز این طرح راه‌اندازی سرویسی است که به معلمانی که در شرایط سخت تدریس می‌کنند، کمک می‌کند و بدون نیاز به پشتیبانی‌های فراوان امکان دسترسی سریع به این فناوری را به راحتی فراهم می‌آورد».

او در ادامه توضیح داد: «فناوری موبایلی یک راه قابل اطمینان پیش‌روی ما قرار می‌دهد و در برخی موارد تنها فناوری برای توسعه آموزش به‌حساب می‌آید».
کد مطلب: 26042
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام