کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اجرای طرح «هر خانوار ایرانی یک خط اینترنت پرسرعت»

خبرگزاری ايسنا , 13 ارديبهشت 1392 ساعت 11:02

ایتنا - هدف‌گذاری جدید شرکت مخابرات برای اجرای «هر خانوار ایرانی یک خط اینترنت پرسرعت» و پاسخ‌گویی به نیاز بازار ضروری است.




توان بازار اینترنت پرسرعت کشور بسیار بالا است و به زودی طرح «هر خانوار ایرانی یک خط اینترنت پرسرعت» برای پاسخ‌گویی به نیاز بازار اجرا می‌شود.


به گزارش ایتنا از ایسنا، علیرضا صیدی - رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران - با بیان این مطلب، هدف‌گذاری جدید شرکت مخابرات را برای اجرای «هر خانوار ایرانی یک خط اینترنت پرسرعت» و پاسخ‌گویی به نیاز بازار ضروری دانسته و عنوان کرده است: تجربه نشان داده که این حوزه‌ها با نیاز جهشی برای دریافت این خدمات روبه‌رو می‌شوند. 


بر اساس اطلاعات نشریه ارتباطات، وی، همچنین توسعه محتوای بومی و خدمات بر بستر باند وسیع را یکی از ملزومات پیشرفت دراین حوزه دانست و گفته است: در صورتی که محتوای بومی و خدمات به اندازه قابل قبولی گسترش پیدا کند و استفاده از اینترنت برای خانوارها، بیش از هزینه پرداختی برای آن سود داشته باشد، به‌طور حتم درخواست برای استفاده از این خدمات به سرعت افزایش می‌یابد و حتی با استفاده از این خدمات می‌توان تاثیر چالش‌هایی نظیر نوسانات ارزی را تا حد زیادی از بین برد.

صیدی با تاکید بر نقش مخابرات در توسعه محتوا و کاربری‌های بومی افزود: دراین راستا شرکت مخابرات ایران می‌تواند نقشی کلیدی در ایجاد بستر ارائه این خدمات ایفا کند. به همین دلیل ما در یکی از گام‌های خود برای توسعه محتوا و کاربری‌های بومی در کشور به سمت توسعه دیتاسنترها به عنوان یکی از ارکان توسعه این بخش حرکت کرده‌ایم.
 
 


کد مطلب: 26027

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/26027/اجرای-طرح-خانوار-ایرانی-یک-خط-اینترنت-پرسرعت

ايتنا
  https://www.itna.ir