کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیکان شعبه جدید خود را در ترکیه تاسیس می‌کند

7 ارديبهشت 1392 ساعت 10:55

ایتنا- استانبول، شهری‌است با زیرساخت‌های درحال رشد و یک فرودگاه پیشرفته که آیکان را ترغیب به تاسیس دفتر جدید در این شهر کرده است.




شرکت تخصیص نام‌ها و شماره‌های اینترنتی (ICANN) که کار هماهنگی شناسه‌ها و آدرس‌های اینترنتی را بر عهده دارد، قصد دارد برای گسترش فعالیت‌های جهانی خود در شهر استانبول ترکیه شعبه جدیدی دایر کند. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت itworld، شرکت آیکن که وظیفه تخصیص نام‌های اینترنتی و نظارت و هماهنگ کردن شناسه‌های اینترنتی و آدرس آی پی‌ها را بر عهده دارد، اعلام کرده است در حال تاسیس یک مرکز جدید در شهر استانبول ترکیه است که قصد دارد از اوایل ماه ژوئن سال جاری کار خود را آغاز کند. آیکن می‌کوشد فعالیت‌های جهانی خود را گسترش دهد و خدمات خود را عمدتاً از طریق دفاتری که در لوس آنجلس، سنگاپور و ترکیه دارد، ارائه دهد. 


مدیر عامل شرکت آیکن گفته است عرضه خدمات از طریق این نمایندگی‌ها خواهد توانست شیوه عملکرد این سازمان را تغییر دهد. وی علت انتخاب استانبول ترکیه برای تاسیس شعبه جدید آیکن را برخورداری این شهر از زیرساخت‌های در حال رشد و یک فرودگاه پیشرفته دانسته است. 

جمعیت نسبتاً جوان این کشور و برخورداری آن‌ها از مهارت‌های فنی و زبانی و نزدیکی ترکیه به اروپا، خاورمیانه و آفریقا نیز از دیگر دلایل انتخاب این شهر عنوان شده است. 

بر اساس این گزارش، شرکت آیکن قصد دارد بخشی از کارکنان خود را به ترکیه منتقل کند و بخش دیگری از کارکنان مورد نیاز خود را نیز از میان افراد محلی در ترکیه استخدام کند. 

مدیر عامل آیکن همچنین اعلام کرده کار تاسیس دفتر این سازمان در سنگاپور نیز بزودی خاتمه خواهد یافت.


کد مطلب: 25961

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/25961/آیکان-شعبه-جدید-خود-ترکیه-تاسیس-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir