کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همزمان با روز جهانی مالکیت فکری

بخش حقوقی سایت همکاران سیستم راه‌اندازی شد

سايت خبری ايتنا , 6 ارديبهشت 1392 ساعت 22:42

ایتنا - هدف از راه‌اندازي اين بخش درسايت همكاران سيستم، ايجاد تریبونی برای طرح مسائل مالكيت فكري و کپی رایت خصوصا در حوزه نرم‌افزار و به دنبال آن غنی‌سازی منابع حقوقي اين كسب و كار است.




همزمان با روز جهانی مالکیت فکری، صفحه حقوقی سایت همکاران سیستم راه‌اندازی شد.


به گزارش ایتنا صفحه حقوقی سايت همکاران سیستم شامل مقالات و يادداشت‌هاي حقوقي، ترمينولوژي واژگان حقوقي، قوانين و مقررات در زمينه نرم‌افزار و فناوري اطلاعات و رويدادهاي حقوقي است.
همچنين، اين امكان براي علاقه‌مندان فراهم است كه يادداشت‌ها و مقالات خود در زمينه‌‌هاي حقوقي مرتبط با نرم‌افزار و فناوري اطلاعات را در اين بخش از سايت همكاران سيستم منتشر كنند. 

به گفته امیر اعرابی پور مدير بازاريابي و فروش شركت همكاران سيستم، هدف از راه‌اندازي اين بخش درسايت همكاران سيستم، ايجاد تریبونی برای طرح مسائل مالكيت فكري و کپی رایت خصوصا در حوزه نرم‌افزار و به دنبال آن غنی‌سازی منابع حقوقي اين كسب و كار است.
وي با اشاره به ضعف منابع حقوقي موجود در كشور در اين زمينه مي‌گويد: ‌«پیشرفت صنعت نرم‌افزار در گرو پیشرفت اکوسیستم آن و به عبارت دیگر پیشرفت مجموع ساز و کارهای آن است. با توجه به اینکه یکی از موانع اساسی رشد و توسعه صنعت نرم افزار در کشور، فقدان حمایت‌های قانونی موثر و فقر ادبیات حقوقی در این زمینه است، ما تصميم گرفتيم تا به تحقیق، تالیف و نشر مطالب حقوقی پرداخته و از اين طريق، گامی در جهت آگاهی بخشی و اعتلا فرهنگ حفظ و رعایت مالكيت فكري برداريم.» 

علاقه‌مندان مي‌توانند براي مشاهده‌ي اين بخش به سايت همكاران سيستم مراجعه كنند. 
 
 


کد مطلب: 25958

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/25958/بخش-حقوقی-همکاران-سیستم-راه-اندازی

ايتنا
  https://www.itna.ir