۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۳:۰۰

مایکروسافت برای اولین بار ویندوز ۸ را وصله می‌کند

ایتنا - مایکروسافت قصد در برنامه به‌روزرسانی امنیتی ماهانه خود، سه‌شنبه هفته آینده سیستم‌عامل ویندوز ۸ را وصله کند.
مایکروسافت برای اولین بار ویندوز ۸ را وصله می‌کند


دو نسخه از سیستم‌عامل رایانه‌ای مایکروسافت با نام‌های ویندوز ۸ و ویندوز RT طی ماه‌های اخیر بسیار مورد هدف حملات اینترنتی قرار گرفته‌اند و به همین خاطر مایکروسافت قصد در برنامه به‌روزرسانی امنیتی ماهانه خود، سه‌شنبه هفته آینده این دو سیستم‌عامل وصله کند.


به گزارش ایتنا، بولتن مربوط به نقاط آسیب‌پذیر سیستم‌های عامل یاد شده مشکلاتی را به همراه دارد که پیش‌تر به واسطه نسخه‌های IE6 تا IE10 مرورگر اینترنتی مایکروسافت مشاهده شده بود.
بر این اساس می‌توان گفت که سیستم‌های عامل ویندوز XP، ویندوز ویستا، ویندوز ۷ و ویندوز ۸ با یک مشکل مشابه دچار مشکل امنیتی می‌شوند.

این در حالی است که هم‌اکنون گفته می‌شود حفره‌های امنیتی موجود در مرورگر اینترنتی Internet Explorer ۱۰ مایکروسافت عامل اصلی در ایجاد آسیب‌پذیری‌ها محسوب می‌شوند.

"پائول هنری"( Paul Henry) یکی از کارشناسان مرکز امنیتی Lumension در این خصوص گفت: «این یکی از معدود بولتن‌های امنیتی مایکروسافت محسوب می‌شود که طی آن سعی می‌شود مشکل مشابه برای سیستم‌های عامل ویندوز ۸، ویندوز RT و ویندوز ۷ از بین بروند.»

او در ادامه توضیح داد: «یادآوری می‌کنیم که این نخستین وصله امنیتی عرضه شده برای ویندوز ۸ محسوب می‌شود و به‌روزرسانی مرورگر IE از طریق آن امری ضروری برای عموم کاربران است.»
 
 
کد مطلب: 25737
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام