۰
plusresetminus
شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۳

هکرها: رهبر کره شمالی باید برود!

ایتنا – هکرهای کره جنوبی چهار خواسته برای توقف حمله به سایت‌های کره شمالی مطرح کرده‌اند.
هکرها: رهبر کره شمالی باید برود!


همزمان با بالا گرفتن تنش در شبه جزیره کره، گروهی از هکرهای کره جنوبی با صدور بیانیه‌ای، شروطی را برای متوقف نمودن حمله به سایت‌های دولتی کره شمالی عنوان کردند. 


به گزارش ایتنا به نقل از سایت خبری aitnews، در ۳۰ مارس (۱۰ فروردین ۱۳۹۲) هکرهایی که خود را «آنانیموس کره» نام نهاده بودند، به برخی سایت‌های متعلق به کره شمالی حمله‌ور شدند.

این حمله در پاسخ به اعلان جنگ «کیم جونگ اون» علیه کره جنوبی و آمریکا و نیز تهدیدات وی مبنی بر انجام حملات هسته‌ای علیه دشمنان این کشور صورت گرفت.

در بخشی از این بیانیه که در حساب رسمی هکرها در توییتر منتشر شده، آمده است: ما در پاسخ به سیاست‌های غیرصلح‌آمیز کره شمالی و تهدیدات دائمی این کشور به استفاده از سلاح‌های اتمی، علیه وب‌سایت‌های دولتی کره شمالی اعلان جنگ می‌کنیم.

در این بیانیه تاکید شده است: ما طرفدار ایالات متحده آمریکا نیستیم بلکه با این کشور نیز سر دشمنی داریم چرا که این کشور هم تهدیدی برای صلح جهانی به شمار می‌رود.
 
هکرهای کره جنوبی چهار خواسته برای توقف حمله به سایت‌های کره شمالی اعلام کرده‌اند که بارزترین آنها کناره‌گیری «کیم جونگ اون» رهبر جوان این کشور از قدرت است.

درخواستی که به احتمال زیاد مورد پذیرش این رهبر ۲۸ ساله خودکامه قرار نخواهد گرفت. 
 
 
کد مطلب: 25684
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام