کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نمایشگاه امسال CeBIT آلمان: تمرکز روی shareconomy و رایانش ابری

سايت خبری خبر آنلاین , 15 اسفند 1391 ساعت 11:11

ایتنا- امسال CeBIT هم تمرکز بیشتری بر فناوری ابری داشته است و امیدوار است که از انتقادهایی که از رقیبش، یعنی CES شد، در امان بماند.





رقیب CES لاس وگاس، یعنی CeBIT‌ آلمان در هانوور با حضور ۴۱۰۰ کمپانی از ۷۰ کشور از فردا ۵ مارس الی ۹ مارس برگزار می شود.


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، تمرکز اصلی نمایشگاه امسال روی دو موضوع یعنی کلود وshareconomy خواهد بود.آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و دونالد تاسک نخست وزیر لهستان (به عنوان کشور پارتنر و مشارکت جو در سبیت) نمایشگاه را افتتاح خواهند کرد و تخمین زده می شود ۳۵۰ هزار نفر (مانند سال گذشته) دست کم، در نمایشگاه امسال به عنوان کارشناس و علاقمند به محصولات های- تک شرکت کنند.

کاربران نه تنها دیتای دیجیتال خود را روی اینترنت به اشتراک می گذارند، بلکه مدل‌های به اشتراک گذاری برای محصولاتی مانند اتومبیل و آپارتمان و سایر صنایع را نیز ساماندهی می کنند و آینده بیزینس، مفاهیم، دیتا، منابع، زیرساخت‌های کسب و کار به این سمت و سو یعنی shareconomy خواهد رفت. 

موضوع کلود وسرویس‌های مربوط به آن و دسترسی به پلتفورم های کلود نیز در این نمایشگاه و محصولات مرتبط عرضه خواهد شد و مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

دنیای های – تک از سخت افزار به سوی نرم‌افزار و حالا به سوی سرویس در حال حرکت است و کلود و سرویس‌های زیر مجموعه آن نیز برای کسب و کارهای مختلف در همین راستا ارزیابی می شود.

CES در لاس وگاس امسال مورد انتقاد واقع شد و باید دید CeBIT به کدام جهت خواهد چرخید و چه اتفاقاتی در ان رخ خواهد داد.

فرصت‌های دنیای دیجیتال در آینده برای کسب و کارهای جوان در حدود ۱۰۰ ورک شاپ در CeBIT مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

فناوری‌های مرتبط با اینترنت یا همان Internet of Things مانند چت با یخچال و ... در این نمایشگاه مانند CES و MWC در بارسلونا از دیگر بخش های داغ نمایشگاه خواهد بود.


کد مطلب: 25469

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/25469/نمایشگاه-امسال-cebit-آلمان-تمرکز-روی-shareconomy-رایانش-ابری

ايتنا
  https://www.itna.ir