۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۸

توقف ارائه هفت محصول یاهو

ایتنا- این‌بار هم پای خانم ماریسا مایر جنجالی در میان است و عده‌ای هم می‌گویند این‌گونه تصمیمات را از گوگل با خودش به یاهو آورده است!
توقف ارائه هفت محصول یاهو


شرکت یاهو قصد دارد تا هفت محصول خود را متوقف کند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، شرکت یاهو اعلام کرد که در حال تعطیل کردن ارایه هفت محصول خود از جمله اپلیکیشن موبایل برای تلفن‌های همراه هوشمند بلک‌بری است.


این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که ماریسا مایر، مدیر عامل یاهو، تلاش می‌کند تا محصولاتی که چندان موفق نبوده‌اند، را از چرخه فعالیت‌های این شرکت خارج کند.



یاهو این تصمیم را در وبلاگ خود اعلام کرد و گفت که این تصمیم در راستای تلاش‌های معمول این شرکت برای بازبینی محصولاتش بوده است.

این دومین اعلام شرکت یاهو برای توقف ارایه برخی از محصولات خود پس از روی کار آمدن خانم مایر به عنوان مدیر عامل یاهو بوده است.


خانم مایر پیش از آمدن به یاهو یکی از مدیران ارشد شرکت گوگل بود و در این شرکت آمریکایی به طور معمول هنگام بهار تولید برخی از محصولات متوقف می‌شد و گفته می‌شود که خانم مایر این تصمیم را از شرکت گوگل به یاهو آورده است.


به گزارش رویترز، شرکت یاهو از روز اول آوریل ارائه اپلیکیشن خود برای تلفن‌های همراه هوشمند بلک‌بری را متوقف خواهد کرد. در همین حال پشتیبانی از یاهو آواتارز نیز از روز اول آوریل متوقف خواهد شد.
کد مطلب: 25454
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام