۰
plusresetminus
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۷

سیلزفورس؛ عرضه کننده پرمشتری‌ترین راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری

ایتنا- سیلزفورس توانسته در بازار رقابتی عرضه کنندگان راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری، با ارائه نرم‌افزارهای مفید سهم زیادی در این بازار 10میلیارد دلاری داشته باشد.
سیلزفورس؛ عرضه کننده پرمشتری‌ترین راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری


برآوردهای یک وب سایت تحلیلی نشان می‌دهد شرکت سیلزفورس دات کام محبوب‌ترین عرضه کننده راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در میان کسب و کارهای تجاری است.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم گزارش پایگاه اینترنتی کاپترا (Capterra) نشان می‌دهد پرمشتری‌ترین راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری از آنِ شرکت سیلزفورس است.

کاپترا یک وب سایت تحلیلی است که در زمینه راهکارهای نرم افزاری به کسب و کارهای تجاری مشاوره می‌دهد و آن‌ها را در یافتن راهکارهای مورد نیاز خود یاری می‌کند.

گزارش اینفوگرافیک این وب سایت نشان می‌دهد راهکارهای شرکت سیلزفورس از نظر تعداد مشتری بر‌ترین جایگاه را از آن خود کرده است.

وب سایت کاپترا در این گزارش شرکت‌های مختلف عرضه کننده راهکاری مدیریت ارتباط با مشتری را بررسی و آن‌ها را رتبه‌بندی کرده است.

در این گزارش رتبه هر شرکت با استفاده از سه مؤلفه تعداد مشتریان، تعداد کاربران نهایی و حضور در شبکه‌های اجتماعی محاسبه شده است.

در این رتبه‌بندی شرکت‌های سیج، سپ، زوهو و مایکروسافت بعد از شرکت سیلزفورس قرار دارند و به ترتیب رتبه‌های دوم تا پنجم را از آن خود کرده‌اند. شرکت اوراکل نیز در جایگاه ششم این رتبه‌بندی ایستاده است.

سیلزفورس از نظر تعداد کسب و کارهای مشتری و میزان حضور در شبکه‌های اجتماعی فیس بوک، توییتر و لینکدین بالا‌ترین امتیاز را در میان سایر شرکت‌ها کسب کرده است. اما از نظر تعداد کاربران نهایی، سهم راهکارهای شرکت سپ بیشتر از راهکارهای عرضه شده از سوی دیگر شرکت‌ها است.

کاپترا در این گزارش که وضعیت ۲۰ عرضه کننده راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری را بررسی کرده، گفته صنعت راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری هم اکنون دارای یک بازار ۱۰ میلیارد دلاری است.
کد مطلب: 25424
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام