۲
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۷

ادعای عرضه برترین گوشی دنیا به بازار در سال 2013

ایتنا- سامسونگ را که می‌شناسید! پیشتاز بازار موبایل‌های هوشمند. این‌بار وعده منحصر به فرد ترین گوشی موبایل را به کاربران داده است!
ادعای عرضه برترین گوشی دنیا به بازار در سال 2013




این گوشی منحصر به‌فرد که گفته می‌شود در زمان ورود به بازار هیچ محصولی با آن رقابت نمی‌کند شامل پردازنده پرقدرت ۸ هسته‌ای می‌شود و به نمایشگر فوق باکیفیت SuperAMOLED مجهز شده است.



به دنبال انتشار شایعات مختلف طی ماه‌های گذشته، شرکت سامسونگ سرانجام تاریخ دقیق ورود آخرین گوشی هوشمند خود از خانواده Galaxy را اعلام کرد. 


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از سلولار – نیوز، این شرکت کره‌ای سرانجام تایید کرد در تاریخ ۱۴ مارس ۲۰۱۳ کنفرانس مطبوعاتی برگزار می‌کند که طی آن بهترین گوشی هوشمند این شرکت که کاربران جهانی برای ماه‌ها منتظر آن مانده‌اند به طور رسمی معرفی شود که این محصول Galaxy S4 نام دارد.

این طور که منابع آگاه گزارش داده‌اند، این گوشی منحصر به‌فرد که گفته می‌شود در زمان ورود به بازار هیچ محصولی با آن رقابت نمی‌کند شامل پردازنده پرقدرت ۸ هسته‌ای می‌شود و به نمایشگر فوق باکیفیت SuperAMOLED مجهز شده است. 


از دیگر امکاناتی که سامسونگ برای این محصول در نظر گرفته است می‌توان به دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی و نسخه ۴.۲.۲ یا همان Jelly Bean اندروید اشاره کرد.
کد مطلب: 25405
نام شما
آدرس ايميل شما


کیارش
feedback
چرا دارید درباره اس 4 صحبت میکنید ولی عکس اس3 رو گذاشتید؟
ناصر
feedback
فقط ي سخت افزار بالا نشان دهنده يك گوشي خوب نيست.هنوز iphone از تمام محصولات سامسونگ جلوتره
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام