۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۴
ابتکار یک نامزد انتخاباتی

سایتی برای شفافیت هزینه‌های شهری

ایتنا - در این سایت شهروندان می‌توانند از سرنوشت مالیاتی که پرداخت می‌کنند، مطلع شوند.


برت مندل (Brett Mandel) یکی از نامزدهای انتخابات شورای شهر فیلادلفیا، سایتی برای شفاف نمودن هزینه‌های مالی این شهر راه‌اندازی کرده است.

به گزارش ایتنا از  مرواهاست به نقل از Philly.com، در این سایت شهروندان فیلادلفیا می‌توانند به جزئیات هزینه‌هایی که در دوره زمانی ژوئیه ۲۰۱۱ تا ژوئن ۲۰۱۲ صورت گرفته، دسترسی داشته باشند.

این قابلیت برای هر کابر دیگر نیز فراهم است.

در این سایت به آدرس budget.brettmandel.com به هر دپارتمان شورای شهر، یک بلوک اختصاص داده شده که اندازه آن بسته به مقدار بودجه‌ای است که دریافت می‌دارد.

کل بودجه فیلادلفیا سه و نیم میلیارد دلار است.

کاربران با کلیک بر هر بلوک به بخش‌های متفاوت و فرعی دیگری دسترسی پیدا می‌کنند که در آنها قسمت‌های مختلفی از جمله قراردادهای برون‌سپاری، تجهیزات و لوازم خریداری شده و نیز حقوق مسئولین شهر نمایش داده می‌شود.

آقای مندل در یک نشست مطبوعاتی درباره این اقدام خود گفت: اگر ما بخواهیم بتوانیم درباره آینده فیلادلفیا تصمیم بگیریم، باید قادر باشیم که بدانیم هر دلار به کجا می‌رود.

وی با اشاره به این که همواره هنگام تصویب بودجه، از کاندیداها سوال می‌شود که آنها چگونه بودجه شهر را خرج می‌کنند، گفت: پاسخ مناسب این است که من چطور بدانم در حالی که نمی‌دانم پول‌های ما به کجا می‌رود؟
کد مطلب: 25350
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
تو ایران هم بزنیم خیلی خوبه