۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۱

افزایش استقبال کارمندان دولتی اروپا از آیفون

ایتنا- نسل جدید کارمندان اروپایی، نیازهای خود را در ابزارهای موبایلی جست‌وجو می‌کنند.
افزایش استقبال کارمندان دولتی اروپا از آیفون


بیش از ۶۰ درصد کارمندانی که در آژانس‌ها و سازمان‌های دولتی اروپا مشغول به فعالیت هستند، گوشی هوشمند آیفون در اختیار دارند. 


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از فیچرز، نتایج حاصل از مطالعه جدید مرکز IDC Government Insights نشان داد بیش از ۶۰ درصد کارمندانی که در آژانس‌ها و سازمان‌های دولتی اروپا مشغول به فعالیت هستند، گوشی هوشمند آیفون در اختیار دارند که این اتفاق در جریان اجرای سیاست‌های "استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی شخصی در محل کار"(BYOD) در سازمان‌های دولتی اروپای غربی رخ داده است.

این مطالعه میزان سازگاری با فناوری‌های موبایلی و سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته برای در اختیار گرفتن این قبیل ابزارها را در منطقه اروپای غربی بررسی کرده و در پایان آن مشخص شده است که کارمندان اروپایی آیفون را بیش از دیگر گوشی‌های هوشمند دوست دارند.

گزارش حاضر در کشورهای فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و انگلستان انجام شده است.

طبق آمار موجود در مراکز و سازمان‌های اصلی دولتی ۶۱ درصد کارمندان اعلام کرده‌اند که قصد دارند طی ۲۴ ماه آینده در حوزه ابزارهای سازمانی CRM موبایلی سرمایه‌گذاری کنند. 

همچنین گفته شده است که ۷۲ درصد از مراکز دولتی محلی نیز اعلام کرده‌اند که چنین سرمایه‌گذاری را انجام خواهند داد.

"سیلویا پیای"(Silvia Piai) مدیر این تحقیقات توضیح داد: افزایش علاقه‌مندی کاربران به دستگاه‌های الکترونیکی همراه کم‌کم با افزایش علاقمندی کاربران به ابزارهای موبایلی همراه خواهد شد و در جریان کارمندان سازمانی نیز به سمت ابزارهای مورد نیاز خود روی خواهند آورد. نسل جدید کارمندان بخش IT سعی دارند نیازهای خود را در ابزارهای موبایلی جست‌وجو کنند.
کد مطلب: 25326
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام