۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۴
کلاویستر سری لینکس:

قوی، قابل اعتماد با عملکرد عالی

ایتنا - کلاویستر ایکس هشت در ماموریت‌های سخت به خوبی خود را نشان داده است، چه برای ایمن‌سازی مجازی محیط‌های صنعتی و چه برای محافظت از نیروگاه‌های دوردست.
قوی، قابل اعتماد با عملکرد عالی


تجارت امن محصولات سری لینکس کلاویستر را وارد بازار ایران کرد.
این محصول جدید کمپانی کلاویستر، با طراحی قوی و قابل اعتماد خود، ضمن دوام در محیط‌های صنعتی، عملکرد یکنواخت خود را حفظ می‌کند.


به گزارش ایتنا UTM جدید کلاویستر برای مواردی طراحی شده است که تنظیمات همیشگی امنیتی دیگر کارساز نباشد.
کلاویستر ایکس هشت در ماموریت‌های سخت به خوبی خود را نشان داده است، چه برای ایمن‌سازی مجازی محیط‌های صنعتی و چه برای محافظت از نیروگاه‌های دوردست. 

این محصول در مکان‌های دورافتاده، وضعیت ساحلی و سایر موقعیت‌های دشوار دیگر که به راه‌حل‌های امنیتی نیاز دارند به خوبی ظاهر می‌شود.
کلاویستر X۸ تمام استاندارهای صنعتی مخصوص اتصالات را پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب به راحتی می‌توان آن را در محیط‌های صنعتی مختلف مورد استفاده قرار داد.

مدیر کانال شبکه در شرکت تجارت امن در رابطه با این محصول می‌گوید: «بر اساس بررسی های انجام شده بر روی این محصول، تمام قابلیت‌های مورد انتظار که در تمام محصولات کلاویستر به کار رفته، در این محصول هم به چشم می‌خورد.»
شهرام آذرور تونل‌های وی پی ان IPsec/SSL، کنترل برنامه‌ها، روتینگ پیشرفته و عملکرد خوب فایروال تا ۱Gbps را از جمله ویژگی‌های این محصول به حساب می‌آورد.

آذرور می‌افزاید: «همانطور که می‌دانید شرکت تجارت امن امتیازات بسیاری به همراه دارد. پشتیبانی امنیتی مخصوص که تمام محصولات و خدمات کلاویستر را در بر می‌گیرد به نوعی در میان کاربران این محصولات آسودگی خاطر ایجاد می‌کند. در واقع با برخورداری از این ویژگی تمام تنظیمات و اتصالات در امنیت کامل قرار می‌گیرند.» 

گفتنی است شرکت کلاویستر در سال ۹۷ تاسیس شد و پیشگام امنیت شبکه و موبایل است. محصولات این کمپانی بر اساس سادگی، طراحی خوب و عمل کرد مناسب تولید می‌شود تا کمپانی‌های بزرگ، تولیدکنندگان خدمات رایانش ابری و اپراتورهای تلکام را به بهترین شکلی در برابر تهدیدهای امروز و فردا حفاظت کنند.

لازم به ذکر است شرکت تجارت امن علاوه بر توزیع و پشتیبانی محصولات کلاویستر، توزیع محصولات معتبر تامین امنیت اطلاعات و شبکه از جمله کسپرسکی، آیولو، جی اف آی و اکیونتیکس را در ایران برعهده دارد.
 
کد مطلب: 25256
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام