۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۵

هشدار به شرکت‌ها: برای تامین امنیت خسّت به خرج ندهید

ایتنا- حفظ امنیت، در خرید یک ضدویروس و فایروال خلاصه نمی‌شود. امنیت مهم است و عدم توجه به آن، بهای گزافی را به مدیران تحمیل خواهد کرد!
هشدار به شرکت‌ها: برای تامین امنیت خسّت به خرج ندهید


شرکت‌هایی که بخش اعظم بودجه امنیتی خود را صرف امور حاشیه‌ای می‌کنند، به طور قطع هدف سرقت‌های بزرگ سایبری قرار می‌گیرند. 


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از وی تری، گروهی از مدیران برجسته چند موسسه امنیتی معتقدند شرکت های تجاری باید پول بیشتری برای حفظ امنیت خود در فضای مجازی هزینه کنند و مراقب وضعیت شبکه های رایانه ای خود هم باشند.

برخی شرکت ها که تصور درستی در مورد نحوه حفظ امنیت خود ندارند، صرفا بر روی خرید فایروال و نرم افزارهای سنتی ضدویروس متمرکز می شوند و در عمل نمی‌توانند از داده های شخصی خود بر روی وب و در داخل شبکه های محلی به خوبی محافظت کنند.

با توجه به تحول در شیوه های نفوذ به رایانه ها و استفاده گسترده هکرها از انواع بدافزارهای تحت شبکه که توسط ضدویروس های سنتی قابل تشخیص و نابودسازی نیستند، ضروری است شرکت های تجاری در رویگرد خود به امنیت تجدیدنظر کنند.

به اعتقاد شرکت های DVLabs، ArcSight و Fortifyآنها باید با درک ویژگی های محیط وب و تهدیدات آن برای مقابله با خطرات فزاینده موجود برنامه ریزی کنند.

در کنار مقابله با تهدیدات اینترنتی، شناخت تهدیدات داخلی و محلی و آموزش به کارکنان در این زمینه هم اهمیت دارد، زیرا در بسیاری از موارد کارکنان به علت بی اطلاعی و با باز کردن یک ضمیمه ایمیل آلوده خسارات سنگینی به شرکت محل کار خود وارد می کنند.
کد مطلب: 25165
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام