۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۴

اولین شکایت سال ۲۰۱۳ کلید خورد: مایکروسافت علیه گوگل

ایتنا- سالی که نکوست از زمستانش پیداست! دادگاه و مایکروسافت و گوگل! گویا در سال 2013 شاهد دادگاه‌های سریالی غول‌های دنیای فناوری خواهیم بود!
اولین شکایت سال ۲۰۱۳ کلید خورد: مایکروسافت علیه گوگل


در اولین شکایت سال ۲۰۱۳ مایکروسافت ضمن شکایت از گوگل اعلام کرد گوگل به عمد دسترسی کاربران ویندوز فون ۸ را به یوتیوب قطع کرده است.


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، در این شکایت آمده عمدا صاحبان موتور جستجوی گوگل دسترسی کاربرانی که ویندوز فون ۸ دارند را مسدود کرده اند و کسی نمی‌تواند روی یوتیوب برود. 

این اتهام رسما توسط قائم مقام مایکروسافت – دیو هاینر – در وبلاگش مطرح شده است. 

وی نوشته آینده رقابت‌ها در زمینه جست‌وجو به این تحقیقات بستگی دارد و این نه تنها برای مایکروسافت بلکه برای کمپانی‌های کوچک که در بازار جست‌وجوهای اینترنتی فعل هستند مهم است. 

به گفته وی برای کمپانی‌های دو سوی آتلانتیک این موضوع مهم است که چرا گوگل قوانین را زیر پا می گذارد. 

وی تاکید کرد گوگل دست و پای مایکروسافت را برای نوشتن اپ از روی متا دیتای یوتیوب بسته است در حالی که برای آی او اس اپل و آندروید باز است. 

وی حرفهای براد اسمیث دیگر مدیر ارشد مایکروسافت را تکرار کرد که گفته آندروید برای خود گوگل بوده و پر واضح است که دسترسی‌ها برای یوتیوب بوسیله آندروید باز باشد و تلفن‌هایی که بر این اساس کار می‌کنند نیز بدون مشکل به یوتیوب دسترسی داشته باشند و برای آیفون اپل که رقیبی در این زمینه برای گوگل نیست نیز باز بوده و بدون مشکل کار می کند ولی در مورد اپ مایکروسافت روی یوتیوب فقط یک صفحه قابل دیدن وجود دارد بدون اینکه سایر کارکردهای نرم افزاری جواب دهد. 

طبق قوانین متا دیتاها باید برای همگان باز باشد و در این زمینه گوگل صددرصد اشتباه کرده است.
کد مطلب: 24818
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام