۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۱

رقابت فیس‌بوک و توییتر به ضرر کاربران تمام شد

ایتنا- دو شبکه اجتماعی قدرتمند و مشهور، برای محکم کردن جای پای خود و جذب بیشتر کاربران باهم رقابت می‌کنند. غافل از اینکه این میان، کاربران با حیرت به این رقابت می‌نگرند!
رقابت فیس‌بوک و توییتر به ضرر کاربران تمام شد


فیس‌بوک با خرید شرکت ایسنتگرام و کنترل نرم‌افزار به اشتراک گذاری عکس آن، استفاده کاربران سایت توییتر از این قابلیت را غیر ممکن کرده است. 


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از سی.نت، تا پیش از این بسیاری از کاربران توییتر برای به اشتراک‌گذاری عکس در حساب توییتر خود از نرم‌افزار ایسنتگرام استفاده می کردند، اما فیس‌بوک پشتیبانی این نرم‌افزار از توییتر را متوقف کرده است تا در رقابت جایگاهی برتر داشته باشد.

با این کار تمامی عکس‌هایی که قبلاً با استفاده از ایسنتگرام در حساب‌های کاربری مختلف در توییتر به نمایش گذاشته می‌شدند نیز محو شدند، این اقدام با اعتراض گسترده کاربران توییتر مواجه شده است.

توییتر با صدرو اطلاعیه‌ای این مسئله را تایید کرده است. مدیران ایسنتگرام می‌گویند هدف از این کار این بوده که کاربران برای مشاهده عکس های خود به سایت خود ایسنتگرام و نه سایت توییتر مراجعه کنند. 

توییتر خود پیش از این دسترسی ایسنتگرام و نرم‌افزارهای توییت شرکت‌های ثالث را به این سایت قطع کرده بود.

در عین حال کارشناسان می گویند برخوردها و اقدامات خصمانه‌ای از این دست صرفا به ضرر کاربرانی است که دوست دارند از امکانات متنوع موجود در وب استفاده کنند.
کد مطلب: 24585
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام