۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۰

سایمانتک از خدمات اشتراک فایل خود رونمایی کرد

ایتنا- حتی اگر سیستم عاملتان مک، اندروید یا آی.او.اس نیز باشد، این خدمات مبتنی بر فناوری پردازش ابری شما را تحت پوشش قرار می‌دهند.
سایمانتک از خدمات اشتراک فایل خود رونمایی کرد


شرکت سایمانتک، یکی از عرضه‌کنندگان مطرح آنتی‌ویروس و راهکارهای امنیتی از خدمات جدید خود در زمینه اشتراک داده‌ها رونمایی کرده است. 


این خدمات که نورتون زون (Norton Zone) نامیده شده، مبتنی بر فناوری پردازش ابری است. 

به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت zdnet، خدمات تحت پردازش ابری نورتون زون به کاربران اجازه می‌دهد از یک محیط ایمن برای به اشتراک‌گذاری عکس‌ها، فیلم‌ها و اسناد متنی خود استفاده کنند. 

این خدمات مبتنی بر فناوری‌های پردازش ابری است و کاربران از هر رایانه و با هر سیستم عاملی، اعم از ویندوز، آی.او.اس، اندروید یا مک از این خدمات استفاده کنند. 

شرکت سایمانتک اعلام کرده است در خدمات نورتون زون از فناوری رمزگذاری بسیار سطح بالا و پیشرفته‌ای استفاده شده که امنیت لازم برای حمایت از داده‌های کاربران را در حین نقل و انتقال فراهم می‌کند. 

یکی دیگر از قابلیت‌های این خدمات این است که سایمانتک از تمام داده‌ها و اطلاعات ذخیره شده بر روی این محیط فایل‌های پشتیبان می‌گیرد و برای داده‌هایی که از اهمیت بیشتری برخوردار هستند، نیز تمهیدات و پشتیبانی‌های بیشتری اندیشیده است. 

شرکت سایمانتک اعلام کرده در محافظت از داده‌ها و اطلاعات ذخیره شده بر روی نورتون زون وقوع حوادثی مثل بلایایی طبیعی را نیز از نظر دور نداشته و تمهیداتی را برای بازیابی اطلاعات در شرایط اضطراری پیش‌بینی کرده است. 

سایمانتک با عرضه این خدمات قصد دارد خود را از سایر عرضه کنندگان راهکارهای امنیتی متمایز کند. 

نورتون زون در حال حاضر در قالب یک نسخه بتا که رایگان و همگانی است، عرضه شده است. 

نسخه بتای این خدمات فعلاً فقط در آمریکا قابل استفاده است، اما انتظار می‌رود نسخه پیشرفته‌تری که قابلیت‌های بیشتری دارد، سال آینده وارد بازار شود.
کد مطلب: 24463
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام