۰
plusresetminus
دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۴

شرکت سپ می‌کوشد به اپلِ دنیای کسب‌وکار‌ها تبدیل شود

ایتنا- خلاقیت، شهرت و هوشمندی اپل، باعث شده که این شرکت وزنه بسیار مهمی در دنیای فناوری باشد.
شرکت سپ می‌کوشد به اپلِ دنیای کسب‌وکار‌ها تبدیل شود


شرکت سپ می‌کوشد در دنیای راهکارهای کسب‌وکار نقشی را ایفا کند که اپل در دنیای ابزارهای همراه مصرفی ایفا می‌کند.


این اظهارنظر سانجای پونن، رئیس بخش راهکارهای همراه در شرکت سپ است که در مصاحبه‌ای نقشه راه اپل در زمینه توسعه راهکارهای همراه برای کسب‌وکار‌ها را توضیح داده است.

به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل وب سایت computerworld، رئیس بخش راهکارهای همراه در شرکت سپ گفته است این شرکت برای تحقق این هدف باید در بخش امنیت فناوری‌های همراه و همچنین در زمینه ایجاد پلتفرم‌هایی برای تولید نرم‌افزارهای کاربردی قابل نصب بر روی ابزارهای همراه سرمایه گذاری کند.

شرکت سپ یکی از مهم‌ترین عرضه کنندگان راهکار‌ها و نرم‌افزارهای کسب‌وکار از قبیل برنامه‌ریزی منابع سازمانی، هوشمندی تجاری، مدیریت ارتباط با مشتری و پایگاه‌های داده هانا است.

این شرکت در سال ۲۰۱۰ بخشی از فناوری‌های شرکت سی بیش را برای تحقق این هدف خریداری کرده است. 

به گفته رئیس بخش راهکارهای همراه سپ، همچنان که در سه یا چهار سال اخیر با ظهور نرم‌افزارهای اجتماعی و بازی‌هایی مثل پرندگان خشمگین شاهد یک انقلاب مصرفی در دنیای ابزارهای همراه بودیم، در دنیای کسب‌وکار‌ها نیز شاهد این هستیم که تقاضا برای دسترسی به اطلاعات و انجام عملیات کاری از طریق ابزارهای همراه افزایش یافته است.

سپ می‌کوشد تا نرم‌افزارهای همراهی طراحی کند که بتواند آن‌ها را به تعداد زیادی از کسب‌وکارهای مشتری بفروشد.

وی گفته است سپ پلتفرم همراه خود را به فناوری پردازش ابری مجهز کرده است و بزودی آن را برای استفاده رایگان توسعه دهندگان نرم‌افزاری عرضه خواهد کرد تا نرم‌افزارهای کسب‌وکار مورد نظر خود را بر روی آن توسعه دهند.

این پلتفرم به توسعه دهندگان نرم‌افزاری اجازه خواهد داد تا برای چندین سیستم عامل مختلف مثل آی.او.اس اپل و اندروید گوگل برنامه‌های کاربردی طراحی کنند.

طراحان و توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری فقط زمانی هزینه استفاده از این پلتفرم را به سپ خواهند پرداخت که بخواهند محصولات خود را به مشتریانشان عرضه کنند. 

پیش‌بینی می‌شود شرکت سپ بتواند از این طریق درآمد زیادی کسب کند.

این شرکت در آخرین گزارش مالی خود اعلام کرده از محل عرضه پلتفرم‌ها و نرم‌افزارهای کاربردی همراه حدود ۶۲ میلیون دلار درآمد کسب کرده است.
کد مطلب: 24149
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام