کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اچ پی پلت فرم جدیدی برای مدیریت خدمات آی تی عرضه کرد

3 آبان 1391 ساعت 17:15

ایتنا - شرکت اچ پی برای این پلت فرم تمهیدات امنیتی خاصی مثل فایروال‌ها، روتر‌ها، فهرست‌های کنترل دسترسی و غیره نیز در نظر گرفته است.




شرکت اچ پی از عرضه پلت فرم جدیدی در زمینه مدیریت خدمات آی تی خبر داده که مبتنی بر فناوری پردازش ابری است.
 
به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت eweek، شرکت اچ پی پلت فرم جدیدی به نام Service Anywhere روانه بازار کرده است که با برخی از فناوری‌های ساخت این شرکت مثل پایگاه داده مدیریت پیکره بندی‌های جهانی (UCMDB) یکپارچه شده است. این پلت فرم تحت فناوری‌هایی است که نرم‌افزار را به صورت خدمات (SaaS) ارائه می‌کند. 

براساس این گزارش، کاربران به کمک این پلت فرم می‌توانند رویدادهای مختلفی را که در دنیای آی تی می‌گذرد مدیریت کنند و دسترسی همیشگی مشتریانشان به خدمات و محصولات خود را تضمین کنند. 
یکی از ویژگی‌های این پلت فرم این است که با ابزارهای مربوط به شبکه‌های اجتماعی یکپارچه شده و کسب و کارهای کاربر را در فرایند حل مشکلات آی تی یاری می‌کند.

پاول مولر، معاون بخش بازاریابی شرکت اچ پی درباره این پلت فرم گفته است: این پلت فرم کار پیکره بندی خود را بدون استفاده از کد انجام می‌دهد و این ویژگی باعث سهولت و افزایش سادگی استفاده از آن خواهد شد. 

شرکت اچ پی برای این پلت فرم تمهیدات امنیتی خاصی مثل فایروال‌ها، روتر‌ها، فهرست‌های کنترل دسترسی و غیره نیز در نظر گرفته است. 

برای دسترسی به این پلت فرم از طریق فناوری‌های شبکه‌ای نیز از شیوه احراز هویت دو عاملی استفاده شده است.
این شرکت برای شرایط و بحران‌های پیش‌بینی ناپذیر نیز تمهیدات خاصی اندیشیده است.

راهکار شرکت اچ پی برای بازیابی اطلاعات در صورت بروز هرگونه فاجعه‌ای این است که داده‌های کسب و کارهای کاربر را بر روی یک پایگاه جایگزین نیز ذخیره می‌کند تا در صورت بروز هرگونه سانحه‌ای کار بازیابی اطلاعات را آسان‌تر کند. 

اچ پی این پلت فرم را به دو صورت عرضه خواهد کرد. کاربرانی که می‌خواهند از آن فقط برای مقاصد خاص و تعریف شده‌ای استفاده کنند می‌توانند با پرداخت ۸۹ دلار حق اشتراک ماهیانه از این پلت فرم استفاده کنند.
اما کسب و کارهایی که برای استفاده از آن مقاصد مختلفی را مد نظر دارند و قرار است چندین کاربر همزمان از آن استفاده کنند باید ماهیانه ۱۷۸ دلار بپردازند.
 


کد مطلب: 24088

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/24088/اچ-پی-پلت-فرم-جدیدی-مدیریت-خدمات-آی-تی-عرضه

ايتنا
  https://www.itna.ir