۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۷

نظرات اریک اشمیت در مورد جنگ دنیای فناوری

ایتنا- جنگ ستارگان دنیای فناوری، جنگ غول‌هایی است که مدیریت ماشین، زندگی، موسیقی و لوازم خانه ما، بر عهده آنها است.
نظرات اریک اشمیت در مورد جنگ دنیای فناوری


اریک اشمیت، مدیر شرکت گوگل معتقد است که جنگی تمام عیار بین چهار شرکت بزرگ جهان فناوری وجود دارد و این چهار شرکت عبارت‌اند از: گوگل، اپل، آمازون و فیس‌بوک. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم، این خبر را سایت سی.نت به نقل از مصاحبهٔ آقای اشمیت با سایت all things منتشر ساخته است. 

اریک اشمیت در این مصاحبه در خصوص ویندوز ۸ و دیگر محصولات آتی این شرکت‌ها از جمله رایانه‌ لوحی سرفیس صحبتی نکرد و گفت: برای اظهار نظر در خصوص این محصولات باید در انتظار ورود آنها به بازار و بازخورد عملکرد آنها ماند.
 
البته به اعتقاد آقای اشمیت سیستم عامل ویندوز رایانه‌های شخصی هیچ‌گاه قابلیت انطباق با نیازهای بازار موبایل را نخواهد داشت. 

اریک اشمیت در این مصاحبه گفته است که آینده فناوری در یکپارچگی خلاصه خواهد شد و در آینده‌ تنها شاهد این خواهیم بود که مجموعه‌ای از راهکارهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ماشین، زندگی، موسیقی و لوازم خانهٔ ما را مدیریت خواهند کرد. 

اشمیت در خصوص جنگ دنیای فناوری چنین گفت: در جنگ واقعی این بازار مایکروسافت جای زیادی ندارد. جنگ واقعی بین سیستم عامل اپل و آندروید گوگل است. و این نبرد بسیار مهم‌تر و حیاتی‌تر از نبرد بین اپل و شرکت مایکروسافت در خصوص سهم بری از بازار رایانه‌های شخصی است. 

اشمیت گفت: در حال حاضر نسبت فروش تلفن‌های همراه هوشمند تحت آندروید به آیفون اپل ۴ به ۱ است و اگر اوضاع فروش به همین منوال باشد، غیر ممکن نیست که تا پایان سال ۱ میلیارد سیستم عامل آندروید در سطح جهان به فروش برسد. 

مؤسس گوگل همچنین اشاره‌ای به نتایج درخشان گوگل در حوزهٔ موبایل کرده است. نتایجی که از پیش‌بینی‌ها بسیار فرا‌تر رفته است. 

او اشاره کرده است که تلفن‌های همراه هوشمند تحت آندروید خدمات زیادی را به کاربرانشان ارائه می‌دهند. 

اریک اشمیت حتی به این موضوع نیز اشاره‌ای داشته که بزرگ‌ترین رقیبش یعنی اپل در حال حاضر به جامعهٔ فناوری حکومت می‌کند و دلیل آن نیز به اعتقاد اشمیت این موضوع است که: اپل پول بیشتری دارد!
کد مطلب: 23996
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام