۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۳

نسل جدید چاپگرهای اپسون با گارانتی آوژنگ

ایتنا - ویژگی منحصر به فرد این طراحی، استفاده از مخزن‌های پرظرفیت جوهر با گنجایش ۷۰ میلی لیتر به طور مجتمع است که مراحل نصب سیستم‌های CISS را از میان برده و هزینه‌های چاپ را به حداقل رسانده است.
نسل جدید چاپگرهای اپسون با گارانتی آوژنگ



نسل جدید چاپگرهای اپسون با طراحی یکپارچه و مجتمع CISS توسط مدیران ارشد این شرکت و مدیران آواژنگ معرفی شد.

به گزارش ایتنا در نشست خبری معرفی این محصول که با حضور قائم مقام شرکت اپسون، مدیر منطقه خاورمیانه اپسون و مدیران ارشد آواژنگ در هتل لاله برگزار شد، ضمن معرفی بیشتر کمپانی اپسون به حضار، مدل‌های L100 ، L200 و L800 چاپگرهای اپسون که دارای فناوری CISS می‌باشد، معرفی شد.

در ابتدای این نشست ژان ماری لکروا، قائم مقام شرکت اپسون به ضمن معرفی سابقه فعالیت اپسون و ارتباط این شرکت با برند ساعت سازی به تشریح دستاورد‌های سال‌های اخیر این شرکت پرداخت و نمونه‌ای از ختراعات و نوآوری‌های اپسون را معرفی نمود.

لکروا در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه کنونی اپسون در بازار فناوری اطلاعات پرداخت.
وی با اظهار به اینکه فروش محصولات اپسون در سال بیش از ۱۱ میلیارد دلار برای این شرکت درآمد دارد، اعلام کرد که ۷ درصد درآمد اپسون صرف بخش تحقیق و توسعه فناوری‌های جدید می‌شود.
وی کارکنان اپسون را بالغ بر ۷۵ هزار نفر دانست و گفت، اکنون کارخانجات و دفاتر اپسون در تمام دنیا توزیع شده است.
قائم مقام شرکت اپسون ضمن اعلام اینکه این شرکت در بازارهای چاپگر، اسکنر و دیتاپروژکتور دنیا دارای رتبه اول است، از علاقه این شرکت به بازار ایران و تصاحب بیشتر آن نیز سخن گفت.

در بخش دیگری از این نشست، کارشناسان شرکت آواژنگ ضمن معرفی بیشتر این مدل از پرینتر به تفسیر نحوه کارکرد و مزایای آن پرداختند و فناوری‌های به کار رفته در این محصولات را تشریح نمودند.
این کارشناسان ضمن مقایسه چاپگرهای جدید با روش‌های CISS موجود در بازار، مزایای آن را معرفی نمودند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به صرفه‌جویی در هزینه‌های نصب، هزینه جوهر، عدم اتلاف زمان و جلوگیری از کثیف شدن محیط اطراف چاپگر، زیبایی ظاهری و ... اشاره کرد.

به گفته کارشناسان آواژنگ ویژگی منحصر به فرد این طراحی، استفاده از مخزن‌های پرظرفیت جوهر با گنجایش ۷۰ میلی لیتر به طور مجتمع است که مراحل نصب سیستم‌های CISS را از میان برده و هزینه‌های چاپ را به حداقل رسانده است.


گفتنی است از میان مدل‌های ارائه شده، L100 و L200، چهار رنگ بوده و قابلیت استفاده اداری و خانگی را دارند، با این تفاوت که مدل L۲۰۰ از همین سری قابلیت کپی و اسکن را نیز خواهد داشت.
اما مدل L800 پیشرفته‌تر بوده و قابلیت چاپ ۶ رنگ را دارد و برای چاپ عکس‌های دیجیتال به خصوص در آتلیه‌ها معرفی شده است.

گفتنی است که در همین روز نشستی برای معرفی این چاپگرها به نمایندگان فروش برگزار شد.
در این مراسم ضمن تاکید بر توزیع و فروش این محصولات از طریق شبکه فروش گروه آواژنگ همراه با گارانتی این گروه، امتیازاتی که برای نمایندگان فروش تنظیم شده بود به اطلاع آنها رسانده شد.

در حاشیه این برنامه نیز نمایشگاه تخصصی این چاپگر‌ها میزبان حضار بود تا از نزدیک شاهد کیفیت چاپ محصولات معرفی شده باشند. همچنین در این نمایشگاه عکس‌های گرفته شده از حضار در مدت زمان کوتاهی چاپ و به آنها اهدا شد.

کد مطلب: 23993
نام شما
آدرس ايميل شما


سارا
feedback
چقدر خوب
من با سیستم های قدیمی CISS خیلی مشکل داشتم، چون همه جا رو کثیف می کرد.
اگر اینجوری که شما نوشتید، باید خیلی عالی باشه
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام